Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 21:58Hålan-som-gud-glömde är väl residensstad i Landskapet-som-gud-glömde?
Hålan-som-gud-glömde är väl residensstad i Landskapet-som-gud-glömde?
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:03Jenny: Jag tror att det är så, men jag insåg precis att jag genom att lämna den beskrivningen _nästan_ har lämnat ut var du bor i ett offentligt forum... Kan du förlåta mig? 😉
Jenny: Jag tror att det är så, men jag insåg precis att jag genom att lämna den beskrivningen _nästan_ har lämnat ut var du bor i ett offentligt forum... Kan du förlåta mig? 😉
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:06Mats: Mmmmm... Jag ska fundera på saken. 😉
Mats: Mmmmm... Jag ska fundera på saken. 😉
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:07Nu måste jag lägga mig i debatten om Hålan-som-gud-glömde.
Vissa säger att det är Boden, andra verkar då tycka att det är Linköping medan jag på det bestämdaste menar att hålan som gud glömde faktiskt är Sollefteå. 9000 invånare i en stad?! 9 mil till nä
Nu måste jag lägga mig i debatten om Hålan-som-gud-glömde.
Vissa säger att det är Boden, andra verkar då tycka att det är Linköping medan jag på det bestämdaste menar att hålan som gud glömde faktiskt är Sollefteå. 9000 invånare i en stad?! 9 mil till nä
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:08Jag har bestämt för mig att hålan-som-gud-glömde har nämnts vid sitt riktiga namn, men jag kan ha drömt det. Jag tror att jag har en bror som bor där fö.
Jag har bestämt för mig att hålan-som-gud-glömde har nämnts vid sitt riktiga namn, men jag kan ha drömt det. Jag tror att jag har en bror som bor där fö.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:08Sessan: Jaja, OKEJ DÅ! Du vinner. Men bara denna gången. 😉
Sessan: Jaja, OKEJ DÅ! Du vinner. Men bara denna gången. 😉
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:09Fredrik: är du osäker på om du har en bror eller om han bor där?
Fredrik: är du osäker på om du har en bror eller om han bor där?
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:11Nej, jag är tämligen säker på att jag har minst två bröder och var de bor någonstans. Jag är mer osäker på om gud har glömt det däremot.
Nej, jag är tämligen säker på att jag har minst två bröder och var de bor någonstans. Jag är mer osäker på om gud har glömt det däremot.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:11hålan-som-gud-glömde ...
http://www.youtube.com/watch?v=djghK0ZtUa8
😉
hålan-som-gud-glömde ...
😉
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 22:12Det finns en plats på jorden, där solen aldrig ler. Den platsen heter Boden, dit vill jag aldrig mer. 😉 (Inte för att jag någonsin har varit i Boden, men ändå... :D)
Sen kan jag dessutom berätta att Världens ände ligger utanför Arkösund ute på kusten av
Det finns en plats på jorden, där solen aldrig ler. Den platsen heter Boden, dit vill jag aldrig mer. 😉 (Inte för att jag någonsin har varit i Boden, men ändå... :D)
Sen kan jag dessutom berätta att Världens ände ligger utanför Arkösund ute på kusten av