Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 14:39Lucas: Ingenting... Det var riktigt trevligt. Jag bara dummar mig. 😉
Lucas: Ingenting... Det var riktigt trevligt. Jag bara dummar mig. 😉
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 14:50Snöbollskrig? Sightseeing i förorten? Testa Kettlebell? (iofs träning, men ändå)
Snöbollskrig? Sightseeing i förorten? Testa Kettlebell? (iofs träning, men ändå)
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 15:09Anders: Om det innebär att jag måste ha briefs på mig*, så tackar jag nog nej. (#) 😉
Edit: * jag syftade alltså på Kettlebells-träningen.
Anders: Om det innebär att jag måste ha briefs på mig*, så tackar jag nog nej. (#) 😉
Edit: * jag syftade alltså på Kettlebells-träningen.
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 15:48haha, lovar att de får du spara tills du står på en cirkus och visar upp dig. 😉
haha, lovar att de får du spara tills du står på en cirkus och visar upp dig. 😉
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 15:56Kenny: När e det du skall ner?
Kenny: När e det du skall ner?
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 16:11Unvierseum/Världskulturmuséet är ett bra förslag. Annars kan man äta en räkmacka på Heaven 23 med utsikt över stada, kolla på utställningen "Barbie och Ken: dröm eller mardröm?" på Möldals museum (låter intressant...), ta en långpromenad i Skatås och fika
Unvierseum/Världskulturmuséet är ett bra förslag. Annars kan man äta en räkmacka på Heaven 23 med utsikt över stada, kolla på utställningen "Barbie och Ken: dröm eller mardröm?" på Möldals museum (låter intressant...), ta en långpromenad i Skatås och fika
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 16:14Okej då! Då verkar det inte som att jag riskerar att ha tråkigt i alla fall! 😀
Lucas: Snart. 😉
Okej då! Då verkar det inte som att jag riskerar att ha tråkigt i alla fall! 😀
Lucas: Snart. 😉
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 20:48du kommer och jag lämnar:-)
Byter inte vi stad i helgen?
du kommer och jag lämnar:-)
Byter inte vi stad i helgen?
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 21:52Lucas: Det gör vi kanske. Fast du ska väl till Stockholm och inte till Hålan-som-gud-glömde?
Lucas: Det gör vi kanske. Fast du ska väl till Stockholm och inte till Hålan-som-gud-glömde?
Quote from Funbeat user on 18 February 2010, 21:55jag vet inte varför, men jag har fått för migg att du bor där uppe.
jag vet inte varför, men jag har fått för migg att du bor där uppe.