Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Är det inte det du skall på då, eller ser du det mer som träningsläger? 😀

varför Kenny, ngt speciellt?

Lucas då skall du höra när min pappa o farfar snackar kan vi snacka bohusläns/orust dialekt, kanppt att jag fattar va de säger (#)

Jobbar inte du Magnus? Eller tror du att du är på semester? 😉 Vet inte om jag vågar säga att jag ska iväg och träna i helgen. De mobbar mig redan som det är på jobbet:

13:16:55 Jenny: förresten tänkte jag ta ledigt nästa fredag...
13:17:36 Kollega1: ska

jo det klart ;), jag har aldrig haft semester så jag vet inte... trodde jag skulle ha det nu o lämna plugget hemma men fick tenta datumet så det sket sig...

Emelie: Har du _aldrig_ haft semester? Det tror jag knappast va...

Kenny,
det där luktar avundsjuka lååååång väg, dina kollegor vill också träna. Innerst inne.

nej det har jag inte, har varit på semester när jag var yngre med mamma oså men då gick jag i skolan... Under de två åren när jag jobbade(mellan skoltiderna) hade jag ingen semester, var ledig ngn vecka mellan två olika jobb, räknas det? isf har jag haft

Håkan: ja, vi säger väl så då! 😉

Emelie: ja, jag menade inte nödvändigtvis den här typen av semester: http://sv.wikipedia.org/wiki/Semester , utan mer fler än två dagar i rad då jag själv får bestämma vad jag vill göra av min tid.

haha ja Jenny då kan man ju säga att jag har semseter lite titt som tätt, försöker ju vara ledig på helgen (två dagar i rad) så okej jag har haft mycket semester;)
men skulle du ngn stanns elelr ska du bara ta igen sömn hemma?

Jag vill med ha semester!

men är iaf långledig denna helg, en ledig fredag kan betyda jävligt mycket.