Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

drick te Björn:-)
eller farmor special: 2l vatten, 1/2 citron (saften), 2tsk riven fäskingerfära, ev lite honung, koka vattnet och tillsätt de övriga ingredienserna, låt det sjuda é krannn och drick!

Emelie: allt e intressant, det skiljer dock fem år mellan os då, men allt beror ju på person

( så gött att se nån skriva som man prata hemma ve) E kraaaan

Ska jag dricka allt det Emelie? 2 liter the i min kropp ikväll o det kommer inte att bli mycket sömn inatt, jag lovar....

Lucas jag kom på att jag vet hur man pratar men inte hur man skriver det... 😉

Björn du behöver ju inte dricka allt direkt...

Lucas: Nu lever ju mina föräldrar fortfarande tillsammans, så här kommer inga personliga kängor från mig iaf, men jag hjälper glatt till med din skoluppgift, för åsikter kan man ju han ändå... 😉

De nackdelarna jag har hittat är
1) föräldrarna anpassar i

Jessie: 3a punkten. Den är nog den värsta. Vet inte vad som är sorgligast, att kvinnan förbjuder mannen ha kontakt med de tidigare barnen eller mannen som inte törs stå för sina tidigare barn. Har en kompis som råkat ut för precis det... Men hon har svalt

Emelie: Riktigt bohuslänskt mål är det bästa, fast folk tror ju att man är dum i bollen när man snackar så.

Jessie: Tack för din input, har en viss del av det med redan, men alla ser ju olika nackdelar och fördelar.

Sessan: Blev du sjukskriven?

Lucas: Nä, jag är inte sjukskriven. Inte nödvändigt. 😀

Vafalls? är du ledig på en onsdag?

Jag tror jag behöver semester.