Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 07:10Björn: Jag lovar att jag har kommit på det helt själv;)
Självklart frågade jag kusingen.
Björn: Jag lovar att jag har kommit på det helt själv;)
Självklart frågade jag kusingen.
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 14:08Jag är skapligt trött på gamla gubbar som bara vägrar flytta på sig det minsta när de ser att man kommer springandes. Hur jävla svårt är det att ta ett par steg åt sidan och samsas om uttrymmet lite? Eller var inte ödmjukhet uppfunnet på på trettiotalet?
Jag är skapligt trött på gamla gubbar som bara vägrar flytta på sig det minsta när de ser att man kommer springandes. Hur jävla svårt är det att ta ett par steg åt sidan och samsas om uttrymmet lite? Eller var inte ödmjukhet uppfunnet på på trettiotalet?
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 14:13ledsen Kenny men det gäller inte bara gubbar...
ledsen Kenny men det gäller inte bara gubbar...
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 14:14Jag bryr mig inte om vem det gäller! Märker jag nästa gång att folk inte anstränger sig det minsta (eller som i det här fallet ENVISAS med att inte flytta på sig "för de minsann inte tänker göra det"), så puttar jag ner dem i diket!
Jag bryr mig inte om vem det gäller! Märker jag nästa gång att folk inte anstränger sig det minsta (eller som i det här fallet ENVISAS med att inte flytta på sig "för de minsann inte tänker göra det"), så puttar jag ner dem i diket!
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 14:16bra där kenny
bra där kenny
Quote from Rasmus Olsson on 16 February 2010, 14:18Då kan jag kontra med och undra varför både kvinnliga och manliga barnvagnsförare alltid måste gå i bredd? Helst tre i bredd så pensionärer med rullatorer tvingas ut i cykelbanan och där splatt kom ett fordon.
Blir man helt jävla hjärndöd bara för att ma
Då kan jag kontra med och undra varför både kvinnliga och manliga barnvagnsförare alltid måste gå i bredd? Helst tre i bredd så pensionärer med rullatorer tvingas ut i cykelbanan och där splatt kom ett fordon.
Blir man helt jävla hjärndöd bara för att ma
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 14:21ja tror det Bruse
ja tror det Bruse
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 14:25Kommer du inte fram med din rollator, Bruse?
Aaaaaaah... Skrattanfall!... *asg*
Kommer du inte fram med din rollator, Bruse?
Aaaaaaah... Skrattanfall!... *asg*
Quote from Rasmus Olsson on 16 February 2010, 14:27Vilken av dom, crossen, fixien, singlespeeden, am:n eller lvg:n?
Vilken av dom, crossen, fixien, singlespeeden, am:n eller lvg:n?
Quote from Funbeat user on 16 February 2010, 14:28Ja, tydligen inte nån av dem!
Ja, tydligen inte nån av dem!