Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Yes, Gör kul!

Lucas; ett exempel på nackdel för barnen vid separation. Föräldrarnas sämre eknomi. Tänker framför allt på boendekostnad.

Svamla på......

Ja, det är väl inte bara det, det är mycket annat som blir dubblerat också, även om samarbetet mellan föräldrarna fungerar bra. Men, nu var ju fokus i frågan på nackdelarna. På många sätt kan jag hålla med om att det finns fördelar också. Men det beror så

helt rätt Fredrik... är själv skilsmässobarn -dock har jag sett det positivt..
Men har träffat många med nackdelar

Björ: Den åsikten har jag med, och det är en av dom största just nu för mig.

( en ö för kanske 20 års sedan, du var ihop med en tjej med dubbel namn, Ha där satte jag dit dig :-))

Emelie: du får gärna komma med fler nackdelar, skuldkänslorna nämde vi

Ganska vanligt är väl att den ena föräldern (läs pappa) inte tar den plats som den borde i relationen till barnet. Vilket tyvärr ganska ofta beror på att den andra föräldern (läs mamma) gör det väldigt svårt, snarare än att det beror på att den första int

läste du det jag skrev ovan Lucas, typ 4punkter eller något?

Ja eller fredrik som min pappa gjorde, skaffade en ny när jag var 1.5år fick de sitt första barn, min mamma visste inte att pappa skulle ha barn, min bror som då var 7år hade inte fått säga något, mamma läste det i födelse anonsen...

Ja, jag var iofs minst och mer eller mindre sladdis. Mina föräldrar separerade i samband med att jag föddes ungefär.

Vi är fem helsyskon och en halvbror. Ryktet säger att pappa ska ha mött sin före detta när hon var på väg till BB för att föda halvbroder

Missade lite emelie. och har gjort det nu.

Lite småsvining gjort av din far måste jag säga. 🙁