Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

ja det har väl inte spela tmig så stor roll hur min pappa gjorde mer än att jag skulle livit rasande om jag hade varit i min mammas ställe...
Dock fick inte jag någon "bra" kontakt med min pappa förrens 2007 då jag flyttade 23mil från honom (#) föklara d

Starkt jobbat Lucas.
Hur f.n kunde du komma på det? Frågat kusinen kanske?

Det här måste vara veckan då jag bara inte kan bestämma mig för något. Varför är det bara så svårt att veta vad man vill ibland? (#)

Vad ni tjötat på idag. Är helt slut efter att läst ikapp. Nog dags att krypa bort och borsta tänderna.

Ja, DET kunde jag ju faktiskt bestämt själv, men tack ändå eller nåt... (#) 😉

Du vet ju vad du vill, bara det att du inte får gjort det.

Menar naturligtvis att träna så att kroppen är helt slut så att man på allvar undrar varför rullband med tork, matstation och tipp funktion vid sängen inte är standard i alla lägenheter.

Ja, jag undrar varför det inte ingår en kock, en massör och en... *tappade tråden* i alla lägenheter (framförallt i min!)... Jag tror jag har ätit för många köttbullar. Min mage är JÄTTESTOR!!!! :O

*försöker putta bort tjockisen (nä, just det - det var jag)... slöfocken ur soffan* *pust!* *stön!*... 😉

Soffan? Jag ligger på sängen vilket gör det hela svårare, det hade ju bara varit att kasta bort handduken och rulla in under täcket.

Sängen? Handduken?........ *rodnar upp över öronen*