Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Lucas: Öl i mängder och en forsränning anordnad av Uppsala Teknolgkår. Jag tror att det är en typ 40-årig tradition, eller om det 35 eller så... 🙂 Man bygger flottar som knappt flyter och åker ner för Kvarnfallet och Islandsfallet och sen dricker man me

Tack för att du testade åt oss Fredrik, då vet jag att jag ska undvika glassterapin 😉

Mats: det låter ju som något för mig 🙂 Framförallt som uppvärming utav 20 km Hofman i varberg

Helena: Samma här! Jag chattar med vänner och bloggar lite... Men jag är visserligen glad, så känner inget behov av att tröstäta. Och sötsugen är jag inte ändå. Hångelsugen däremot! Men den som väntar på något gott...

Orka läsa tre hela sidor med nya inlägg. Jag har varit på bio. Och jag är också sjukt hångelsugen.

Hångel i all ära men visst är det nice att ha någon man håller kär liggandes på bröstet och bara mysa med varandra. Lite kill i nacken, smek på ryggen och sådana saker... mmm... det enkla är det bästa egentligen 😀

Anders: Nu tar vi det lilla lugna här va!? Det ju SÅNT jag saknar, samt hångel. Samt annat... Oh, God...

Omtänksamhet är så himla nice... både att ge och att få... älskar att pyssla om den jag gillar 🙂

Håller med helt & fullt!

Ok, jag loggar ut nu (#).

edit: 😉