Quote from Funbeat user on 1 March 2010, 22:15mmmm, godis, jag är nog lite sötsugen ändå
😉
mmmm, godis, jag är nog lite sötsugen ändå
😉
Quote from Funbeat user on 2 March 2010, 20:15jag ska också bara svammla lite, är så trött att min kropp skakar, jobbigt att äta då vill jag lova
jag ska också bara svammla lite, är så trött att min kropp skakar, jobbigt att äta då vill jag lova
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 10:19Bubbleeeiiij
http://open.spotify.com/track/2RMJwOMiBb2KZyp1isqVHjgrrrrym låt!
EDIT: fel länk ... men nu är det rätt
Bubbleeeiiij
grrrrym låt!
EDIT: fel länk ... men nu är det rätt
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 10:32Fel tråd skulle jag vilja säga, men å andra sidan är väl svammeltråden den enda där man aldrig kan vara OT antar jag. 😉
Fel tråd skulle jag vilja säga, men å andra sidan är väl svammeltråden den enda där man aldrig kan vara OT antar jag. 😉
Quote from Fredric Lagerström on 3 March 2010, 10:36Håkan är Håkan, alltid 😉
Håkan är Håkan, alltid 😉
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 11:03det var lite så jag tänkte, svammel, här kan jag inte vara OT ... och jag har redan en Kenny-låt i God morgon-tråden såattäää ....
förresten, appropå svammel så har skatan tagit ett vårbad i snödrivorna här utanför i dag och sitter och gottar sig i sol
det var lite så jag tänkte, svammel, här kan jag inte vara OT ... och jag har redan en Kenny-låt i God morgon-tråden såattäää ....
förresten, appropå svammel så har skatan tagit ett vårbad i snödrivorna här utanför i dag och sitter och gottar sig i sol
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 11:07snart snart snart (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
snart snart snart (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
Quote from Funbeat user on 3 March 2010, 11:10Musik är så underbart... lyssnar på allt möjligt nu och känner mig allmänt glad! 😀 i spotify-tråden är några favoriter... just NU är det Queen som gäller... sen aerosmith (L)
nä...ska man kanske ta och diska, klä på sig och ta en promenad? Slänga lite s
Musik är så underbart... lyssnar på allt möjligt nu och känner mig allmänt glad! 😀 i spotify-tråden är några favoriter... just NU är det Queen som gäller... sen aerosmith (L)
nä...ska man kanske ta och diska, klä på sig och ta en promenad? Slänga lite s
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 11:40Nu när klädkedjorna skickar sina nyhetsbrev med massor med erbjudanden på vårsortimentet, frestades jag att slänga en titt... Och plötsligt insåg jag hur sugen jag blev på att slänga av mig alla vinterkläderna och glida in i en sån där lätt, tunn klänning
Nu när klädkedjorna skickar sina nyhetsbrev med massor med erbjudanden på vårsortimentet, frestades jag att slänga en titt... Och plötsligt insåg jag hur sugen jag blev på att slänga av mig alla vinterkläderna och glida in i en sån där lätt, tunn klänning
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 11:44Damn Jenny! Om min längtan efter våren var stor innan, så blev den inte mindre av ditt inlägg... (H:) *drömmer mig också bort*
Damn Jenny! Om min längtan efter våren var stor innan, så blev den inte mindre av ditt inlägg... (H:) *drömmer mig också bort*