Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

mmmm, godis, jag är nog lite sötsugen ändå

😉

jag ska också bara svammla lite, är så trött att min kropp skakar, jobbigt att äta då vill jag lova

Bubbleeeiiij

grrrrym låt!

EDIT: fel länk ... men nu är det rätt

Fel tråd skulle jag vilja säga, men å andra sidan är väl svammeltråden den enda där man aldrig kan vara OT antar jag. 😉

Håkan är Håkan, alltid 😉

det var lite så jag tänkte, svammel, här kan jag inte vara OT ... och jag har redan en Kenny-låt i God morgon-tråden såattäää ....

förresten, appropå svammel så har skatan tagit ett vårbad i snödrivorna här utanför i dag och sitter och gottar sig i sol

snart snart snart (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)

Musik är så underbart... lyssnar på allt möjligt nu och känner mig allmänt glad! 😀 i spotify-tråden är några favoriter... just NU är det Queen som gäller... sen aerosmith (L)

nä...ska man kanske ta och diska, klä på sig och ta en promenad? Slänga lite s

Nu när klädkedjorna skickar sina nyhetsbrev med massor med erbjudanden på vårsortimentet, frestades jag att slänga en titt... Och plötsligt insåg jag hur sugen jag blev på att slänga av mig alla vinterkläderna och glida in i en sån där lätt, tunn klänning

Damn Jenny! Om min längtan efter våren var stor innan, så blev den inte mindre av ditt inlägg... (H:) *drömmer mig också bort*