Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 15:37ooooo, en _genomskinlig_ paljettopp!
ooooo, en _genomskinlig_ paljettopp!
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 15:46Mats-bobby: Vi måste ju prova hur bra bredbanden egentligen är:-) se så, do it do it
Mats-bobby: Vi måste ju prova hur bra bredbanden egentligen är:-) se så, do it do it
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 16:48Åh, Mäts-Bobby, kolla här (du som är prylnörd):
http://www.casecrown.com/iphone/accessories/iphone-1g-3g-3gs-sausage-screen-stylus
En sån _måste_ du bara ha!!! 😉
Åh, Mäts-Bobby, kolla här (du som är prylnörd):
http://www.casecrown.com/iphone/accessories/iphone-1g-3g-3gs-sausage-screen-stylus
En sån _måste_ du bara ha!!! 😉
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 16:54Starfighter; har ingen aning, men envis är han den jäveln i alla fall 😉
Hm, måste förbjuda mig själv att utsätta mig för frestelser som att gå i affärer... Idag igen var den lilla elakingen där på vänster axel och viskade, du kan unna dig att köpa den
Starfighter; har ingen aning, men envis är han den jäveln i alla fall 😉
Hm, måste förbjuda mig själv att utsätta mig för frestelser som att gå i affärer... Idag igen var den lilla elakingen där på vänster axel och viskade, du kan unna dig att köpa den
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 17:32Sessan: Hehe... Det var länge sedan jag var frestad att köpa saker. I flera år har jag låtit bli att köpa just kjolar och klänningar för jag tyckte inte att jag passade i det. Nu får jag revansch! 😉
Hehe, ja... Det finns en överhängande risk för att Mät
Sessan: Hehe... Det var länge sedan jag var frestad att köpa saker. I flera år har jag låtit bli att köpa just kjolar och klänningar för jag tyckte inte att jag passade i det. Nu får jag revansch! 😉
Hehe, ja... Det finns en överhängande risk för att Mät
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 17:34kenny: Du vet väl att näst intill alla av kvinnligt kön passar i kjolar och klänningar va? 😉
kenny: Du vet väl att näst intill alla av kvinnligt kön passar i kjolar och klänningar va? 😉
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 17:54ahahaha, där har vi ju efternamnet också;
härmed döper jag dig
Mäts Bobby Paljett😀 😀
ahahaha, där har vi ju efternamnet också;
härmed döper jag dig
Mäts Bobby Paljett
😀 😀
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 18:29Hehe, ni är roliga ni! 🙂
/ Mr B
Hehe, ni är roliga ni! 🙂
/ Mr B
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 20:53A lion would never cheat on his wife but a tiger wood....
A lion would never cheat on his wife but a tiger wood....
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 20:57Mon cheri, ma cherie, mon chichi... Är nog väldigt trött nu för jag får så konstiga associationer.... Alla som har haft en Mon chichi räcker upp en hand! 🙂 *räcker upp handen* (och känner mig inte helt purung). Lite samma frisyr som Bobby hade faktiskt.
Mon cheri, ma cherie, mon chichi... Är nog väldigt trött nu för jag får så konstiga associationer.... Alla som har haft en Mon chichi räcker upp en hand! 🙂 *räcker upp handen* (och känner mig inte helt purung). Lite samma frisyr som Bobby hade faktiskt.