Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 21:01*Räcker upp handen*
*Räcker upp handen*
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 21:02Emelie: Jag viftar också med händerna. Min var en cool sak med röd, grön och lite vit randig overall med mössa. En sportig sak. Han hade även en tennis outfit 😉
Edit: Killen till den på bilden fö.
Emelie: Jag viftar också med händerna. Min var en cool sak med röd, grön och lite vit randig overall med mössa. En sportig sak. Han hade även en tennis outfit 😉
Edit: Killen till den på bilden fö.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 21:05Haha, det ilar i mina tänder av bara åsynen av en monchichi... "alla" hade väl sådana när vi var små?
Haha, det ilar i mina tänder av bara åsynen av en monchichi... "alla" hade väl sådana när vi var små?
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 21:07*försöker förtränga att jag är sååå gammal...* 😉
*försöker förtränga att jag är sååå gammal...* 😉
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 21:08Jag hade en mon ami.
Jag hade en mon ami.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 21:09Anders; Vaddå ilar i dina tänder?
De var ju jättebra! Höll en sällskap på natten. Tröstade en när man var ledsen. Gav en alltid kramar när man behövde.Fasen, tjejer och killar. Är det monchichi vi ska skaffa oss igen för att inte va ensamma? (#)
Anders; Vaddå ilar i dina tänder?
De var ju jättebra! Höll en sällskap på natten. Tröstade en när man var ledsen. Gav en alltid kramar när man behövde.
Fasen, tjejer och killar. Är det monchichi vi ska skaffa oss igen för att inte va ensamma? (#)
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 21:12Nja, tror inte jag känner mig nöjd med en mon chichi, vill ha någon som kan diska;)
Nja, tror inte jag känner mig nöjd med en mon chichi, vill ha någon som kan diska;)
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 21:17Helena, om det bara är disken det handlar om är det väl enklare att skaffa en diskmaskin?
Helena, om det bara är disken det handlar om är det väl enklare att skaffa en diskmaskin?
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 21:18HA jag som är JÄTTEung hade faktiskt också en monchichi 🙂
Håkan: (t+) för ordvitsen, man kan ju tro att du e gbgare
HA jag som är JÄTTEung hade faktiskt också en monchichi 🙂
Håkan: (t+) för ordvitsen, man kan ju tro att du e gbgare
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 21:19Har traumatiska minnen av att det ilade i tänderna när jag gnagde på den när jag var liten... typ som att bita i aluminiumfolie... :S
Det är nya tider nu, vill helst ha nåt levande att pussa på 🙂
Har traumatiska minnen av att det ilade i tänderna när jag gnagde på den när jag var liten... typ som att bita i aluminiumfolie... :S
Det är nya tider nu, vill helst ha nåt levande att pussa på 🙂