Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

*skickar upp en hand eller två jag med*

*räcker upp en hand eller tre*
(och så var det säkert några MonAmi med i leken också...)

Vad var det för skillnad på Mon Ami och Mon Chichi egentligen? Jag kommer inte ihåg?!?

Och Anders, vi var ju rätt stora när den stora vågen kom...

Monami var en billigare variant, typ en kopia.

Mon Ami = kopia.

Sessan, jag har tyvärr inget minne av när de små rackarna lanserades. Minns bara hur de smakade... blä! *skratt*

Har aldrig haft någon Monchichi, men det är ungefär den frillan jag får om jag inte vidtar åtgärder. En timmes hårt arbete av en frisös och diverse hårvax kan få det att se någotsånär normalt ut.

Jag har INTE haft en sån där i alla fall. Och nu kommer alla hata mig, men har ALDRIG gillat dom, har ALLTID tyckt att de är lite fula.

*springer i väg fort som faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan*

Och vilken var vilken? Bilden Emelie la ut är det kopian eller orginalet? Jag gissar på kopian... För jag har svårt att se att mina föräldrar skulle haft råd att köpa orginalet. Herregud, jag var 9 år när jag fick min 1a barbie...

Åh, jag hade också en Mon chichi, fast i Frankrike kallades dem faktiskt Mon kiki av någon anledning... Kanske för att det skulle vara svårare för er nordbor att uttala det? ;P Det var en av de saker jag hade gemensamt med min första pojkvän... Eller... P