Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 16:35Jenny: Du inser att jag kommer att sätta mig och ställa upp en fin liten ekvation på det här nu väl? 😀
Jenny: Du inser att jag kommer att sätta mig och ställa upp en fin liten ekvation på det här nu väl? 😀
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 16:36Ja, det var lite det jag hoppades på Mats. Annars hade jag inte presenterat det som ett matteproblem... 😉
Ja, det var lite det jag hoppades på Mats. Annars hade jag inte presenterat det som ett matteproblem... 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 16:56Vid ungefär 78 års ålder är det dags att flyga till månen...
Om vi utgår från första promenaden vid 13 års ålder när du gick 13,7 km så får vi en faktor på ungefär 1,05.
Vid 33 års ålder var det 400 km som gällde, motsvarande samband ger en faktor 12,12
Vid ungefär 78 års ålder är det dags att flyga till månen...
Om vi utgår från första promenaden vid 13 års ålder när du gick 13,7 km så får vi en faktor på ungefär 1,05.
Vid 33 års ålder var det 400 km som gällde, motsvarande samband ger en faktor 12,12
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 17:01Hmm... Kanske borde planera inför den där resan till månen redan nu då? Och spara pengar... Kanske köpa ett lasso, för det lät som om man var tvungen att tajma in när man passerade förbi månen också... Hmm. Kanske ska gå till systemet nu och inhandla mitt
Hmm... Kanske borde planera inför den där resan till månen redan nu då? Och spara pengar... Kanske köpa ett lasso, för det lät som om man var tvungen att tajma in när man passerade förbi månen också... Hmm. Kanske ska gå till systemet nu och inhandla mitt
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 18:58Mats: 😀
Mats: 😀
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 19:09Mats Bobby Paljett: Jag kan inte låta bli att bli impad! 😉
Mats Bobby Paljett: Jag kan inte låta bli att bli impad! 😉
Quote from Fredric Lagerström on 5 March 2010, 19:12Ja, det är en smått fantasktisk uträkning. Det ligger nog en del jobb bakom den.
Det ökar väl kvadratiskt så jag antar att Kenny kommer till Mars
vid ca 84 vårar.Edit: Ingen som helst uträkning bakom mitt Marsantagande, ren spek.
Ja, det är en smått fantasktisk uträkning. Det ligger nog en del jobb bakom den.
Det ökar väl kvadratiskt så jag antar att Kenny kommer till Mars
vid ca 84 vårar.
Edit: Ingen som helst uträkning bakom mitt Marsantagande, ren spek.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 19:19Men Aadu, du förstår väl att Matsbobbypaljett kommer fortsätta räkna nu? 😉
Men Aadu, du förstår väl att Matsbobbypaljett kommer fortsätta räkna nu? 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 19:31Nu när du säger det, Aadu, så har du faktiskt en poäng... Det är väl på Mars som alla karlar kommer ifrån? 😉
Nu när du säger det, Aadu, så har du faktiskt en poäng... Det är väl på Mars som alla karlar kommer ifrån? 😉
Quote from Fredric Lagerström on 5 March 2010, 19:34Jo men det tycker jag inte han ska behöva, unga människan. Han borde gå ut o roas sej, träffa folk och inte sitta med såna här grubblerier! 😉
Ps. Min farsa trog just in 75 spänn på en trisslott! Vi skrapade x vinsten, så klart bara 1x men vi har bestämt
Jo men det tycker jag inte han ska behöva, unga människan. Han borde gå ut o roas sej, träffa folk och inte sitta med såna här grubblerier! 😉
Ps. Min farsa trog just in 75 spänn på en trisslott! Vi skrapade x vinsten, så klart bara 1x men vi har bestämt