Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 22:02Chi uttalas ki på italienska i alla fall.
Chi uttalas ki på italienska i alla fall.
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 22:04Jaha?... *konstigt* Chi uttalas _inte_ "ki" på franska, så de måste ha bytt bokstäverna för att det skulle låta rätt? Skumt... Vad betyder det då?
Jaha?... *konstigt* Chi uttalas _inte_ "ki" på franska, så de måste ha bytt bokstäverna för att det skulle låta rätt? Skumt... Vad betyder det då?
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 22:04Jenny: jahaaaaaa, är det det man gör i dalarna i Jurabergen?? 😉
Fredrik: italienska (L)
Jenny: jahaaaaaa, är det det man gör i dalarna i Jurabergen?? 😉
Fredrik: italienska (L)
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 22:05Nej, jag vet. Men de kanske tycker att det känns lite lagom utländskt att uttala det ki. Eller stavar de faktiskt det "ki" också?
Nej, jag vet. Men de kanske tycker att det känns lite lagom utländskt att uttala det ki. Eller stavar de faktiskt det "ki" också?
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 22:06Anna: Ja, det var dessutom alltid jag som var initiativtagare till såna där grejer (till mina kompisars stora glädje!)... En gång fick jag idén att jag och en tjejkompis skulle hälsa på en kille som bodde ett par byar bort. Vi gick... Och gick... Och gic
Anna: Ja, det var dessutom alltid jag som var initiativtagare till såna där grejer (till mina kompisars stora glädje!)... En gång fick jag idén att jag och en tjejkompis skulle hälsa på en kille som bodde ett par byar bort. Vi gick... Och gick... Och gic
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 22:11ASG Jenny 😉 blir man sådan när man bor i dalgångar? 😛
ASG Jenny 😉 blir man sådan när man bor i dalgångar? 😛
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 22:13Anna: Du anar inte hur tråkigt livet blir om man inte piffar upp det med lite hyss! Ibland frågar jag mig vad jag hade hittat på för typ av hyss om jag bott i en stad där det faktiskt händer grejer... Åh, hemska tanke! 😉
Anna: Du anar inte hur tråkigt livet blir om man inte piffar upp det med lite hyss! Ibland frågar jag mig vad jag hade hittat på för typ av hyss om jag bott i en stad där det faktiskt händer grejer... Åh, hemska tanke! 😉
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 22:14Jag var för snäll som barn. Eller: jag är nog fortfarande det....
(förtydligande: när mamma sa till mig att sluta äta jord så slutade jag uppenbarligen med det....... (#) )
Jag var för snäll som barn. Eller: jag är nog fortfarande det....
(förtydligande: när mamma sa till mig att sluta äta jord så slutade jag uppenbarligen med det....... (#) )
Quote from Funbeat user on 4 March 2010, 22:16Det var _inte_ jag! Min far tror det dock... 😉
Det var _inte_ jag! Min far tror det dock... 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 16:26Hmm. Var tvungen att kolla upp hur lång sträckan var egentligen och får det till 13,7 km...
Matteproblem (?): Om man går 13,7 km för att hälsa på en kille när man är 13 och åker 400 km för att träffa en kille när man är 33, hur gammal är man när man ser
Hmm. Var tvungen att kolla upp hur lång sträckan var egentligen och får det till 13,7 km...
Matteproblem (?): Om man går 13,7 km för att hälsa på en kille när man är 13 och åker 400 km för att träffa en kille när man är 33, hur gammal är man när man ser