Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

va, kan man inte beställa pizza online i Sverige???

(orkar du öppna dörren när dom levererar? det funkar nämligen INTE online 😉 )

Online? Jo, det finns nån sån tjänst... Det har du rätt i. Fast riktigt _så_ lat är jag inte. Plus att jag inte gillar när okända människor plingar på min dörr, så jag ska nog ta och ringa pizzerian och sen hämta ut den själv. 😉

Hur gick det för dig, An

jorå, planeringen står, bara ortopeden säger att jag är ok så.... tills dess kämpar jag för att motionera alls, det är nämligen inte kul! löpningen är liksom grunden för allt sportande känns det som :/

annars har jag skaffat en ful blåsa på höger ringfin

Anna: Prata för dig själv! 😉 För mig är väl klättringen huvudsysslan och löpningen huvudsysslan. Jobba kommer först i tredjeplats och handla, städa, äta, sova kommer sen. 😉 Nä, men skämt åsido. Vad skulle jag säga?.... Tråkigt att det inte känns kul. Kä

betalar du bra kan jag köra hem en pizza till dig Jenny 😉

Elin: hehe. Vi måste som sagt nog introducera oss först. Öppnar ogärna dörren till okända. (nä, jag är inte knäpp. Jag har bara haft otur med diverse TV-licens människor och försäljare, så nu måste man visa vit tass innan jag öppnar dörren) 😉

varför sytråd?? jag tar en synål och gör ett litet hål i kanten bara så kommer ju vätskan ut....

Jag förstår precis, jag blir också väldigt konfunderad om det knackar oväntat besök på dörren. Fördelen med att bo som jag bor nu är att jag har full uppsikt över alla som kommer i närheten. 😀

Om jag fattat rätt så ska väl sytråden sitta kvar sedan och göra att även framtida vätska rinner ut? Gör man bara ett hål så täpps det ju igen och så får man göra nytt om ett tag om blåsan fyllts på...kanske...jag vet inte för jag brukar alltid göra hål b

Anna: Osäker. Nån gång testade jag det och då växte hålet igen. Så det kanske är för att motverka det och låta all vätska komma ut?

Edit: Kloka Elin hann först. 😉

Elin: Haha! Jag kanske borde flytta till ett dörrförsäljar-ointagbart fort i stället? 😉