Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2010, 19:42Tror jag det, med allt det där skrotet runt halsen är dom ju blytunga.
Tror jag det, med allt det där skrotet runt halsen är dom ju blytunga.
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 19:43väger nog inte mer än en cykel...
väger nog inte mer än en cykel...
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 19:44Nej de där får nog snällt stå kvar nedanför tornet och skrika sig hesa.
Nej de där får nog snällt stå kvar nedanför tornet och skrika sig hesa.
Quote from Fredric Lagerström on 6 March 2010, 20:00Hej. Jag heter Philip och är örlogskapten. Min pappa är kung.
Medaljerna glänser på min kavaj.
I händelse av krig så är det mej dom evakuerar först. Hej. Jag heter
Philip och är örlogskapten...
Hej. Jag heter Philip och är örlogskapten. Min pappa är kung.
Medaljerna glänser på min kavaj.
I händelse av krig så är det mej dom evakuerar först. Hej. Jag heter
Philip och är örlogskapten...
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 20:02Inte för att vara sån Aadu, men, mest för att vara sån. 😉 På just den där bilden har Phiiiilip graden fänrik... 🙂
Inte för att vara sån Aadu, men, mest för att vara sån. 😉 På just den där bilden har Phiiiilip graden fänrik... 🙂
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 20:13och ska han evakueras med bil kan han köra själv. Riiiiktigt fort.
😀
och ska han evakueras med bil kan han köra själv. Riiiiktigt fort.
😀
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 20:14...och förresten är det inget större fel på lillprins Flip heller, sådeså.
(ville bara inflika det)
...och förresten är det inget större fel på lillprins Flip heller, sådeså.
(ville bara inflika det)
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 20:15...men sätt honom för tusan inte i en stridsbåt... 😉
...men sätt honom för tusan inte i en stridsbåt... 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 20:16och han med öronen i England har väl två grabbar? Lagom smågodis för Kenny och Jessie att slåss om 😀
och han med öronen i England har väl två grabbar? Lagom smågodis för Kenny och Jessie att slåss om 😀
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 20:17MätsBobby,
det kvittar vilket fordon han sätts i så kraschar han... om man får vara lite elak... och det får man väl 😀
MätsBobby,
det kvittar vilket fordon han sätts i så kraschar han... om man får vara lite elak... och det får man väl 😀