Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 20:27F-n, Anna! Nu är du helt OT igen! ... (#)
😉
F-n, Anna! Nu är du helt OT igen! ... (#)
😉
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2010, 20:28Som Kungens kurva då?
Som Kungens kurva då?
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 20:28Precis! Fast rondell... 😉
Precis! Fast rondell... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2010, 20:29Kurvig rondell
Kurvig rondell
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 20:29Gran Turismo... ååååååå ... så snygg att man får knullrufs i håret!
BILD:http://images.drive.com.au/drive_images/Editorial/2008/12/09/Maserati_Gran_TurismoS_black04_l_700.jpg
Gran Turismo... ååååååå ... så snygg att man får knullrufs i håret!
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 20:29...och lite längre söderut. Kanske borde ta ett varv i den imorgon när jag ska till staden i fråga och köra runt.
...och lite längre söderut. Kanske borde ta ett varv i den imorgon när jag ska till staden i fråga och köra runt.
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 20:30Håkan: om du tillåter, snor jag det uttrycket, för det var bara för underbart! "så man får knullrufs i håret"... *asg*
Håkan: om du tillåter, snor jag det uttrycket, för det var bara för underbart! "så man får knullrufs i håret"... *asg*
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 20:30Håkan: jag blev lite kär när jag blev omkörd av den där förut idag (ja, porsche är vardagsmat här....). Hann dock inte kolla in föraren... (#)
Flåt jenny!
Håkan: jag blev lite kär när jag blev omkörd av den där förut idag (ja, porsche är vardagsmat här....). Hann dock inte kolla in föraren... (#)
Flåt jenny!
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 20:31Håkan: håret?
Håkan: håret?
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 20:32Anna: Mmm. Jag vet inte det du... Vi är rätt känsliga med våra OT regler här i singelgruppen... 😉
Anna: Mmm. Jag vet inte det du... Vi är rätt känsliga med våra OT regler här i singelgruppen... 😉