Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:10Anna,
bra, jag ska iväg på fest nu hos ena av killarna som ska med så han blir säkert glad för nyheten 🙂Jenny,
justja, under juraperioden måste du sett och åkt i en och annan Gudinna....?
Anna,
bra, jag ska iväg på fest nu hos ena av killarna som ska med så han blir säkert glad för nyheten 🙂
Jenny,
justja, under juraperioden måste du sett och åkt i en och annan Gudinna....?
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:12haha, ok 😉 hälsa honom från mig då 😛
när kommer ni sa ni? (H) *letar billiga flygresor på skyscanner: från GVA, till: everywhere*
haha, ok 😉 hälsa honom från mig då 😛
när kommer ni sa ni? (H) *letar billiga flygresor på skyscanner: från GVA, till: everywhere*
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:14hehe, vi landar om två veckor ganska så exakt. Det kan skilja på nån timme eller så ... v.12, UCPA off pist med instruktör... mmmmmmmm...
så, nu drar jag så nu får de andra spammarna ta över 😀
hehe, vi landar om två veckor ganska så exakt. Det kan skilja på nån timme eller så ... v.12, UCPA off pist med instruktör... mmmmmmmm...
så, nu drar jag så nu får de andra spammarna ta över 😀
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:17ah, men går det bussar denna tiden på dygnet?? hmmmm
offpist låter bra...
ah, men går det bussar denna tiden på dygnet?? hmmmm
offpist låter bra...
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:17Håkan: den äldsta bilen min far haft var en Renauld Dauphine...
BILD:http://blogsimages.skynet.be/images_v2/002/555/102/20061215/dyn001_original_600_401_pjpeg_2555102_2502bf103fad2e11736f537629c537f5.jpg
Tyvärr har han aldrig haft någon Citroën DS (gudi
Håkan: den äldsta bilen min far haft var en Renauld Dauphine...
Tyvärr har han aldrig haft någon Citroën DS (gudi
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:18man ska INTE vurpa med bilar, hälsa honom det....
man ska INTE vurpa med bilar, hälsa honom det....
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:19Anna: han har lugnat ner sig nu, så nu kör han runt i en blå liten bil... 😉
Anna: han har lugnat ner sig nu, så nu kör han runt i en blå liten bil... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2010, 21:31Kan ni inte göra en biltråd?
Kan ni inte göra en biltråd?
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:36blå alltså, vad fint! 😉
Bruse: nej det kan vi inte, vi gillar nämligen OT! 😉
blå alltså, vad fint! 😉
Bruse: nej det kan vi inte, vi gillar nämligen OT! 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:38svammel som svammel eller?
svammel som svammel eller?