Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:45Anna: Ab-e-solut! Har du en klädkammare? 😉
Anna: Ab-e-solut! Har du en klädkammare? 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:45Bruse: Jag är i allra högsta grad _kvar_ i skolan fortfarande... Men spårbundet mög som spårbundet mög... Eller? 😀
Bruse: Jag är i allra högsta grad _kvar_ i skolan fortfarande... Men spårbundet mög som spårbundet mög... Eller? 😀
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2010, 21:46Fick du ig i svenska? Det heter spårburet.
Fick du ig i svenska? Det heter spårburet.
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:46ÅH!!! ÄNTLIGEN någon som ser att jag faktiskt _är_ tjej!... Tack Anna! Du är en sann vän. (L) 😉
ÅH!!! ÄNTLIGEN någon som ser att jag faktiskt _är_ tjej!... Tack Anna! Du är en sann vän. (L) 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:47Puss Bruse:
BILD:http://images.gadmin.ch/71078/images/STS3139.jpg
Puss Bruse:
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:48Mats: jag har nästan en klädkammare. och en balkong, och en finfin soffa också! 😉
Annars sover jag som en stock, så det är riskfritt att dela säng med mig 😉
Mats: jag har nästan en klädkammare. och en balkong, och en finfin soffa också! 😉
Annars sover jag som en stock, så det är riskfritt att dela säng med mig 😉
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2010, 21:49Schweiz ska jag definitivt åka till nån gång å tågluffa. Om inte annat för all den magnifika naturen.
Schweiz ska jag definitivt åka till nån gång å tågluffa. Om inte annat för all den magnifika naturen.
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:49Och tågen som faktiskt går. I tid! (L)
Och tågen som faktiskt går. I tid! (L)
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:50Dela säng med en stock... Nja... Det kanske är trevligt? 😉
Dela säng med en stock... Nja... Det kanske är trevligt? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2010, 21:50Japp! Men så satsar Schweiz tre gånger så mycket pengar på sin järnväg jämfört med Sverige.
Vi har den järnväg vi betalat för.
Japp! Men så satsar Schweiz tre gånger så mycket pengar på sin järnväg jämfört med Sverige.
Vi har den järnväg vi betalat för.