Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:50det sa jag inget om, men det är riskfritt iaf 😉 (kliv upp innan mig på morgonen bara, ett litet tipd 😉 )
det sa jag inget om, men det är riskfritt iaf 😉 (kliv upp innan mig på morgonen bara, ett litet tipd 😉 )
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:51Nej Bruse, jag fick VG... Men det som går i spårad trafik är ju bundet till spåren. De kan inte gärna byta spår lite snabbt när det är något i vägen, det borde väl _du_ om någon veta?
Men jag kan bjussa på en spårvagnsbild ändå... 😉
BILD:http://ih2.re
Nej Bruse, jag fick VG... Men det som går i spårad trafik är ju bundet till spåren. De kan inte gärna byta spår lite snabbt när det är något i vägen, det borde väl _du_ om någon veta?
Men jag kan bjussa på en spårvagnsbild ändå... 😉
BILD:http://ih2.re
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:52(och laga för helskotta inget kaffe, för det dricker inte Anna! Däremot om det varit jag hade det varit rätt viktigt att stoppa en kopp varm kaffe i handen _innan_ jag hinner stiga upp) 😉
(och laga för helskotta inget kaffe, för det dricker inte Anna! Däremot om det varit jag hade det varit rätt viktigt att stoppa en kopp varm kaffe i handen _innan_ jag hinner stiga upp) 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:54Ja, folk åker ju faktiskt tåg i detta landet också. men så har ju sverige problemet att det är jäkligt stort med samma invånartal som Schweiz, inte konstigt att det inte funkar.... Järnvägar kostar ju per meter...
Schweiz: 41,2 km2, 7.8 Minvånare, 188 in
Ja, folk åker ju faktiskt tåg i detta landet också. men så har ju sverige problemet att det är jäkligt stort med samma invånartal som Schweiz, inte konstigt att det inte funkar.... Järnvägar kostar ju per meter...
Schweiz: 41,2 km2, 7.8 Minvånare, 188 in
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:54Nä, fy bubblan, svenskt kaffe får nog inte ens kallas kaffe 😉
Nä, fy bubblan, svenskt kaffe får nog inte ens kallas kaffe 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:55Men det spöar nordamerikanskt kaffe med hästlängder... 😉
Men det spöar nordamerikanskt kaffe med hästlängder... 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:55Mats: kalla det vad du vill, jag bakar kanelbullar mot massage, väldigt enkel ekvation 😉 och sedan somnar jag på 1 ms 😉
Mats: kalla det vad du vill, jag bakar kanelbullar mot massage, väldigt enkel ekvation 😉 och sedan somnar jag på 1 ms 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:56Anna: Det låter alldeles... Alldeles... Underbart! (H:)
Anna: Det låter alldeles... Alldeles... Underbart! (H:)
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:57Eh... Mats: GET THE HINT (ifall du känner dig lite trög idag alltså)
Eh... Mats: GET THE HINT (ifall du känner dig lite trög idag alltså)
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2010, 21:58Anna, Sverige satsar näst minst på järnvägen i hela Europa. Inte konstigt det blir stopp när det kommer några snöflingor. De senaste tio åren har resandet fördubblats på järnvägen i Sverige, men den har i princip inte byggts ut sedan 70-talet.
Mats, säge
Anna, Sverige satsar näst minst på järnvägen i hela Europa. Inte konstigt det blir stopp när det kommer några snöflingor. De senaste tio åren har resandet fördubblats på järnvägen i Sverige, men den har i princip inte byggts ut sedan 70-talet.
Mats, säge