Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 21:58Jenny: Hur många ska vi gå igenom det här egentligen...? Jag är söt men dum. Här fattas inga hintar... 😉
Bruse: Nej, jag säger rullstolsburen. Känns det bättre för dig om jag går tillbaka och editerar mitt inlägg?
Jenny: Hur många ska vi gå igenom det här egentligen...? Jag är söt men dum. Här fattas inga hintar... 😉
Bruse: Nej, jag säger rullstolsburen. Känns det bättre för dig om jag går tillbaka och editerar mitt inlägg?
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 22:01Mats: eh vaddå? den delen när jag somnar eller när du får tafsa på min rygg? förtydligande: RYGG!! (och fötter och händer. och hårbotten.... (H) )
Edit:adressering
Mats: eh vaddå? den delen när jag somnar eller när du får tafsa på min rygg? förtydligande: RYGG!! (och fötter och händer. och hårbotten.... (H) )
Edit:adressering
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 22:01Mats: ... *tvekar mellan att bara ge upp eller börja förklara... Men var ska jag börja??? Nä, jag ger upp!* Du får väl se när du kommer dit helt enkelt. Skyll dig själv. Du kanske har tur om nu Anna också är blond? 😉
Mats: ... *tvekar mellan att bara ge upp eller börja förklara... Men var ska jag börja??? Nä, jag ger upp!* Du får väl se när du kommer dit helt enkelt. Skyll dig själv. Du kanske har tur om nu Anna också är blond? 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 22:02Anna: All of the above? 😀 (Och jag råkar se hårbotten som ett personligt favoritområde att ge och få massage på... (H:))
Editerat och adresserat. 🙂
Anna: All of the above? 😀 (Och jag råkar se hårbotten som ett personligt favoritområde att ge och få massage på... (H:))
Editerat och adresserat. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 22:02jag är stendum, hurså?? 😉
jag är stendum, hurså?? 😉
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 22:03Bruse: Hur mycket satsar Sverige jämfört med resten av europa om man räknar i sek/ (inv/km2) = sek* km2/inv ??
(Sedan fattar jag att det inte är den siffran som gör att järnvägarna fungerar, då är det sek/km nät som gäller...)
Bruse: Hur mycket satsar Sverige jämfört med resten av europa om man räknar i sek/ (inv/km2) = sek* km2/inv ??
(Sedan fattar jag att det inte är den siffran som gör att järnvägarna fungerar, då är det sek/km nät som gäller...)
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2010, 22:05Siffrorna är per invånare, glömde jag skriva.
Vad är sek för en enhet?
Siffrorna är per invånare, glömde jag skriva.
Vad är sek för en enhet?
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 22:06Svenska kronor och är en rätt vanlig förkortning. Läs på, Bruse
Svenska kronor och är en rätt vanlig förkortning. Läs på, Bruse
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2010, 22:07Det förkortas SEK.
Det förkortas SEK.
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 22:07*ignore mode back on*
*ignore mode back on*