Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 22:09Bruse:ja, rätt, sek är förvirrande på svenska... dock förkortas sekunder med enbart ett "s" så jenny har rätt, läs på! 😉
(eur kanske är en bättre enhet i europeiska sammanhang)
per invånare alltså... det betyder i runda tal att schweiz satsar 30 ggr m
Bruse:ja, rätt, sek är förvirrande på svenska... dock förkortas sekunder med enbart ett "s" så jenny har rätt, läs på! 😉
(eur kanske är en bättre enhet i europeiska sammanhang)
per invånare alltså... det betyder i runda tal att schweiz satsar 30 ggr m
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 22:10http://www.youtube.com/watch?v=JkqAharqms8
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2010, 22:11Vad ska jag läsa på? Jag vet vad s och SEK betyder.
Vad ska jag läsa på? Jag vet vad s och SEK betyder.
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 22:11Sedär, det går tåg även om det ligger snö!
Sedär, det går tåg även om det ligger snö!
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 22:13Ja, de ser inte ens spåret 😉
Ja, de ser inte ens spåret 😉
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2010, 22:14Äh, i Schweiz är de duktiga på att spåra ur.
Äh, i Schweiz är de duktiga på att spåra ur.
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 23:01Hörrni, WTF, 154 olästa inlägg i ENBART denna tråd!?
Men då fortsätter jag svamla; fördrink på Pontus Greenhouse med min tjejkompis och hennes föräldrar (som varit en extrafamilj för mig kan man säga)...sedan musikalen Hairspray och Rolf Lassgård som mam
Hörrni, WTF, 154 olästa inlägg i ENBART denna tråd!?
Men då fortsätter jag svamla; fördrink på Pontus Greenhouse med min tjejkompis och hennes föräldrar (som varit en extrafamilj för mig kan man säga)...sedan musikalen Hairspray och Rolf Lassgård som mam
Quote from Fredric Lagerström on 6 March 2010, 23:07Rolf Lassgård är inte han typ 2 m lång och ganska bastant med? Spelade han mamma?
Rolf Lassgård är inte han typ 2 m lång och ganska bastant med? Spelade han mamma?
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 23:12Oh yeah Aadu, he did!
Addera en röd paljettklänning eller varför inte den rosa i tyll? Eller städoutfiten? Dessutom specialbeställda damskor i strl 46 😉 familjen jag gick med är känner honom, så han sa att det var lite knepigt att hitta skor! Han var SK
Oh yeah Aadu, he did!
Addera en röd paljettklänning eller varför inte den rosa i tyll? Eller städoutfiten? Dessutom specialbeställda damskor i strl 46 😉 familjen jag gick med är känner honom, så han sa att det var lite knepigt att hitta skor! Han var SK
Quote from Fredric Lagerström on 6 March 2010, 23:21Ja, en sån där tango grej. olé!
Ja, en sån där tango grej. olé!