Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

http://www.ninjavideo.net

Tyvärr ligger massor av sidor nere just nu pga att amerikanska antipiratbyrån har stängt ner dem. Doch kommer de förmodligen att bli "up &running" ganska snart då det ännu inte finns någon lag som förbjuder streaming från tredjepartsse

🙂 Jag saknar inte saker att se på, det var mest ett sätt att säga att det där dejtingprogrammet verkade vara en sak som man klarade sig bra utan. 😉 Men tack ändå!

kan inte tillverkarna förpacka saker i plastförpackningar som inte gör att man skär sönder fingrarna, blit skogstokig eller bara ger upp när man försöker öppna dem???

Nej. Vad skulle det vara för roligt med det?

Anna: Absolut inte! 😀

nä, jag tänkte väl det...

Ett urdrag ur en diskussion om hur man ska behandla sina livsambitioner och drömmar...

"- Lite som man behandlar katter. Vill man att de ska komma, ska man ignorera dem. Ju mer man vill att de ska komma, desto längre bort flyr dem.

- Ungefär så. Fast ma

Det stämmer ju helt på mina katter. Dom gör som dom vill helt enkelt.

Ska jag översätta det på ambitioner och livsdrömmar så kan jag ju känna att det är lite uppgivet men, visst. Det är kanske inte viktigast att välja "rätt" i alla lägen, att ha den pres

Hmmmm, min katt kom med en röd ros på tvären i munnen till mig en gång, fattades bara tangomusik ... vad betyder det ang mina drömmar?

(kan återkomma med bildbevis 😉 )

Anna: Det måste betyda att en vacker dag kommer du att bli "swept off your feet" av en charmig ... Man? 😉