Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 12:11Jenny: hoppas du har ratt....
Nu ger jag mig ut pa en loprunda. Eller loprunda och loprunda. 3 km i langsam fart. Lonar det sig att byta om fran Jeans till loparbyxor? Kanns nastan lojligt...
Jenny: hoppas du har ratt....
Nu ger jag mig ut pa en loprunda. Eller loprunda och loprunda. 3 km i langsam fart. Lonar det sig att byta om fran Jeans till loparbyxor? Kanns nastan lojligt...
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 17:27Men HERREGUD!!! Jag börjar känna mig LITE trött på kunder som beställer saker utan att veta vad de beställer, kommer efteråt och ställer dumma frågor om att det ser konstigt ut. *SUCK*
Nu är fan ta mig mitt tålamod slut. :@
Men HERREGUD!!! Jag börjar känna mig LITE trött på kunder som beställer saker utan att veta vad de beställer, kommer efteråt och ställer dumma frågor om att det ser konstigt ut. *SUCK*
Nu är fan ta mig mitt tålamod slut. :@
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 17:38Folk (dina kunder) är dumma.
Godis är gott.
Folk (dina kunder) är dumma.
Godis är gott.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 17:39Och idag är jag så sjukt jävla uttråkad att jag nästan håller på att börja gråta. Jag har i alla fall varit på yoga, betalat mina parkeringsböter samt skickat in tre jobbansökningar. Och somnat på soffan. Två gånger.
Och idag är jag så sjukt jävla uttråkad att jag nästan håller på att börja gråta. Jag har i alla fall varit på yoga, betalat mina parkeringsböter samt skickat in tre jobbansökningar. Och somnat på soffan. Två gånger.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 18:27Kenny: Känner igen det där ang kunder... 🙂 OMG vad det kan vara frustrerande.
Elin: Du verkar ha fått en hel del gjort ändå!
Själv är jag heeeeelt slut, försöker vända på dygnet och gå upp tidigt för att jag ska hinna med allt det där som är viktigt n
Kenny: Känner igen det där ang kunder... 🙂 OMG vad det kan vara frustrerande.
Elin: Du verkar ha fått en hel del gjort ändå!
Själv är jag heeeeelt slut, försöker vända på dygnet och gå upp tidigt för att jag ska hinna med allt det där som är viktigt n
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 19:09elin. det lät ju gött att kunna somna så lite, och kunna träna mitt på dagen.
jag måste fan snart ha semester.
elin. det lät ju gött att kunna somna så lite, och kunna träna mitt på dagen.
jag måste fan snart ha semester.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 20:06Undrar om jag inte ska starta någon sammanfattningstråd. För oss som inte är inloggade på dagtid, går hela kvällen åt om man skulle läsa alla inlägg...
Undrar om jag inte ska starta någon sammanfattningstråd. För oss som inte är inloggade på dagtid, går hela kvällen åt om man skulle läsa alla inlägg...
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 20:07nä gör inte det, tänk då på mig som får läsa ikapp tusen inlägg på helgerna 😛
nä gör inte det, tänk då på mig som får läsa ikapp tusen inlägg på helgerna 😛
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 20:08Loggar du bara in på arbetstid??
Loggar du bara in på arbetstid??
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 20:10hehe man kan tro det, men även veckokvällar.
Just nu har vi det lugnt på jobbet och då blir det så
hehe man kan tro det, men även veckokvällar.
Just nu har vi det lugnt på jobbet och då blir det så