Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:27Om man behöver en särskild färg på korgen för att det ska framgå om man är tjej eller kille tror jag det är rätt illa däran...
Om man behöver en särskild färg på korgen för att det ska framgå om man är tjej eller kille tror jag det är rätt illa däran...
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:27Anders: försöker du skryta nu... GRANDE!!!!!!????!!! vet ju inte hur det är men...
Edit: Elin: *asg* tror inte det handlar om man ör kille el tjej mer om man vill dejta killar el tjejer kanske???
Anders: försöker du skryta nu... GRANDE!!!!!!????!!! vet ju inte hur det är men...
Edit: Elin: *asg* tror inte det handlar om man ör kille el tjej mer om man vill dejta killar el tjejer kanske???
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:28*asg* tack Elin för det påpekandet!
*asg* tack Elin för det påpekandet!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:28visste att nån skulle ställa den komentaren till Anders 🙂
visste att nån skulle ställa den komentaren till Anders 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:28Nu blev jag chockad IGEN Björn? En mas som INTE handlar på Coop? Vart är världen på väg? 😉
(men bra också, för då törs jag erkänna att jag OCKSÅ handlar på Willys för det mesta..)
Nu blev jag chockad IGEN Björn? En mas som INTE handlar på Coop? Vart är världen på väg? 😉
(men bra också, för då törs jag erkänna att jag OCKSÅ handlar på Willys för det mesta..)
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:29Ostbågar smakar fotsvett. Eller luktar fotsvett i alla fall. Och så ser de äckliga ut. Blä.
Tonfisk på burk hade varit bra om jag gillat eftersom det är en bra proteinkälla men för det första smakar det vidrigt och för det andra ser det ut som en enda geg
Ostbågar smakar fotsvett. Eller luktar fotsvett i alla fall. Och så ser de äckliga ut. Blä.
Tonfisk på burk hade varit bra om jag gillat eftersom det är en bra proteinkälla men för det första smakar det vidrigt och för det andra ser det ut som en enda geg
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:30Haha... nä det var absolut inte skrytförsök... jag minns knappt hur man gör längre. Och dessutom är jag inte gift... ännu... 😉
Men har sett att det finns sådana däringa i affären faktiskt.
Haha... nä det var absolut inte skrytförsök... jag minns knappt hur man gör längre. Och dessutom är jag inte gift... ännu... 😉
Men har sett att det finns sådana däringa i affären faktiskt.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:30Anders: Nu har du lyckats få det där om bakfoten tror jag? Det är inte storleken som räknas, utan PASSFORMEN. Det kanske inte är alla som har Blå Hallen att parkera i... *påPIKar, vänligt men bestämt*
Anders: Nu har du lyckats få det där om bakfoten tror jag? Det är inte storleken som räknas, utan PASSFORMEN. Det kanske inte är alla som har Blå Hallen att parkera i... *påPIKar, vänligt men bestämt*
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:32Det är inget fel på skruven om muttern är för stor... 🙂
Det är inget fel på skruven om muttern är för stor... 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:32Jessie: håller med du-... en del har garage för en liten fiat medans en del har garage för bussar 😉 så passformen är ett bra ord!!
Jessie: håller med du-... en del har garage för en liten fiat medans en del har garage för bussar 😉 så passformen är ett bra ord!!