Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Lucas, berätta nu för farbror Bosse vad du gör med dina ostbågar. Men få inte för dig att bjuda!

Sabina: Bara man är säker på uttalet så är det bra. Uttalas Kättjupp

schättjupp?
Försöker uttala det som Björn just skrev...

När jag väl har dom hemma, så låter jag påsen ligga öppen ett par, tre dagar innan man anjuter dom, allt för att hela lägenheten skall lukta så mycket som möjligt.

Aknedoten angående det namnet är att en gång för väldigt längesedan så firade jag nyår i

När du säger det, så påminner det lite om fotsvett...

Funderar på om man inte skall ahndla glass istället då:-) Då kanske man får en dam på kroken nere på ica.

Bra uttal Jessie, och klart du inte har missförstått konceptet, det är bara det att jag nästan bara handlar på Willys och där tror jag man handlar för grupper 🙂

bra med alla nya ord som kommer upp här... pillirumpanpinnar.. oxå ett nytt ord!!!
tack bruse men jag kommer inte kunna stava till det nu i alla fall... hehe finns väl inte plats för det just nu.. måste rensa hårddisken först på nått skräp som ligger o sk

En låda jordgubbar och ett paket "rfsu grande" är allt ni behöver i korgen

Är det blåa korgar för singelgrabbar och röda för singeltjejer? 😉

Påminner lite om de där singelringarna som de lanserade för några år sedan... finns de fortfarande förresten? *

Björn: tack vad gulligt av dig att förstå mitt delemma.. kättjupp blir jättebra för mig 😉