Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:57Ska man titta efter nån som har nåt gott i sin korg?
Ska man titta efter nån som har nåt gott i sin korg?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:59Jessie: Köper du ägg så köper jag oxpytt,,, så letar vi efter en tredje som har hivat ned rödbetor i sin korg (t+)
Jessie: Köper du ägg så köper jag oxpytt,,, så letar vi efter en tredje som har hivat ned rödbetor i sin korg (t+)
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:59Jag kan köpa Ben&Jerry glass. Det är gott till efterrätt.
Jag kan köpa Ben&Jerry glass. Det är gott till efterrätt.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:01Björn: inte rödbetor... inte gott... den där röda såsen som jag inte kan stava till just nu är såå mycket bättre 😉 men 3 is a crowd har jag hört.. så plocka i rödbetorna sj 😉
Edit: min korg innehåller oftast yogurt o bröd.. frukosten tar oftare slut än
Björn: inte rödbetor... inte gott... den där röda såsen som jag inte kan stava till just nu är såå mycket bättre 😉 men 3 is a crowd har jag hört.. så plocka i rödbetorna sj 😉
Edit: min korg innehåller oftast yogurt o bröd.. frukosten tar oftare slut än
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:03Eva: då kan jag komma och äta glass då 🙂
Eva: då kan jag komma och äta glass då 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:04det verkar som att man gärna är i grupp här.. itne 2 o 2 😉
det verkar som att man gärna är i grupp här.. itne 2 o 2 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:04Jag har sagt det förr men jag säger det gärna igen: Ligger det ostbågar eller konserverad tonfisk i korgen går jag därifrån. Det är det värsta jag vet!
Jag har sagt det förr men jag säger det gärna igen: Ligger det ostbågar eller konserverad tonfisk i korgen går jag därifrån. Det är det värsta jag vet!
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:05Björn: TRE på första dejten? Nog för att jag hört att ni är lite "wild and crazy" i din by (okej då.. kanske MEST crazy, om jag ska vara ärlig 😉 ), men.. ehm.. jag kanske ÄR hämmad, nu när jag tänker efter? (H)
Björn: TRE på första dejten? Nog för att jag hört att ni är lite "wild and crazy" i din by (okej då.. kanske MEST crazy, om jag ska vara ärlig 😉 ), men.. ehm.. jag kanske ÄR hämmad, nu när jag tänker efter? (H)
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:05Ja! Lucas. 🙂
Ja! Lucas. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 15:06johanna. nu får du förklara varför pillirumpenpinnar och tonfisk är så fel.
Tonfisken är ju en ultimat prottekälla, och bågarna luktar ju kanske inte något vidare, men smakar ju ljuvligt.
johanna. nu får du förklara varför pillirumpenpinnar och tonfisk är så fel.
Tonfisken är ju en ultimat prottekälla, och bågarna luktar ju kanske inte något vidare, men smakar ju ljuvligt.