Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:46Eva: du ska nog ta rätt korg ska du se.. så blir det jättebra!! 🙂
Eva: du ska nog ta rätt korg ska du se.. så blir det jättebra!! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:49haha.. underbart av coop.
Oavsett om man lyckades välja rätt korg för rätt signaler så tror jag inte att jag imponerar på någon med min inköpslista som ofta består av oxpytt och makaroner 🙂
haha.. underbart av coop.
Oavsett om man lyckades välja rätt korg för rätt signaler så tror jag inte att jag imponerar på någon med min inköpslista som ofta består av oxpytt och makaroner 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:49dubbelpost. ledsen för det 🙂
dubbelpost. ledsen för det 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:51Jisses vad mycket ni svamlar idag när solen skiner! Nu går jag ut och solar, gör det ni också!:-)
(Så säger jag för att det inte ska vara fler inlägg än jag orkar läsa när jag kommer tillbaka)
Jisses vad mycket ni svamlar idag när solen skiner! Nu går jag ut och solar, gör det ni också!:-)
(Så säger jag för att det inte ska vara fler inlägg än jag orkar läsa när jag kommer tillbaka)
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:52Björn: tror du det är inköpslistan det är tänkt man ska gå efter??
Björn: tror du det är inköpslistan det är tänkt man ska gå efter??
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:54Okej, jag är grymt sen in i den här diskussionen (om tjejer som prylfanatiker eller inte) men jag kunde bara inte släppa att Lucas skrev:
varför tänker inte alla tjejer så 😀
om att "den som har mest prylar när den dör vinner"
Svaret är nämligen enke
Okej, jag är grymt sen in i den här diskussionen (om tjejer som prylfanatiker eller inte) men jag kunde bara inte släppa att Lucas skrev:
varför tänker inte alla tjejer så 😀
om att "den som har mest prylar när den dör vinner"
Svaret är nämligen enke
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:55Ja lär ju inte kunna hålla mej för skratt. Singelkväll på coop.
Ja lär ju inte kunna hålla mej för skratt. Singelkväll på coop.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:55Sabina: Man kanske kan leta efter någon vars inköpskorg tillsammans med de sakerna man själv slängt i gör en roligare middag?
Sabina: Man kanske kan leta efter någon vars inköpskorg tillsammans med de sakerna man själv slängt i gör en roligare middag?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:56Sabina: Man har ju hört mantrat "Du är vad du äter" om och om igen, så en liten titt i korgen kan väl inte skada?
Sabina: Man har ju hört mantrat "Du är vad du äter" om och om igen, så en liten titt i korgen kan väl inte skada?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:57Jessie: Det är ju bättre att handla roliga saker än allt annat bös ni släpar hem 😉
Jessie: Det är ju bättre att handla roliga saker än allt annat bös ni släpar hem 😉