Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:18Jag utläste det bara som ragg...och tänkte att det var en lite konstig böjelse att gilla att ens ragg puttinuttar sig....
Jag utläste det bara som ragg...och tänkte att det var en lite konstig böjelse att gilla att ens ragg puttinuttar sig....
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:19Nopp...är född och uppvuxen i norra Dalsland...bara 2 mil från gränsen...
Nopp...är född och uppvuxen i norra Dalsland...bara 2 mil från gränsen...
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:20Exakt vad är ett spontanragg för övrigt? Ska man planera sina övriga ragg så att man kan skilja dem från spontana dito? 😀
Exakt vad är ett spontanragg för övrigt? Ska man planera sina övriga ragg så att man kan skilja dem från spontana dito? 😀
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:21Haha! Bra fråga Elin! 😀 Jag har inget svar tyvärr... De flesta raggen borde väl vara spontana? Hmm... *fundilerar, nej jag menar funderar på det en stund*
Haha! Bra fråga Elin! 😀 Jag har inget svar tyvärr... De flesta raggen borde väl vara spontana? Hmm... *fundilerar, nej jag menar funderar på det en stund*
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:22Jag vet inte vad ett spontanragg är...kanske är det man får i kön när man varit på ICA och handlat...eller ett finare namn på ONS...??? 😉
Jag vet inte vad ett spontanragg är...kanske är det man får i kön när man varit på ICA och handlat...eller ett finare namn på ONS...??? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 14:22"det man får i kön på Ica"? är ni inte lite väl vågade nu va?
"det man får i kön på Ica"? är ni inte lite väl vågade nu va?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:22Tobias: ok.. jag har en lillebror som är otroligt störig.. men hamna inte i sånna diskutioner med honom men med mor är det en annan historia.. så fär nog slänga den i ansiktet på henne framöver hahahaha
Tobias: ok.. jag har en lillebror som är otroligt störig.. men hamna inte i sånna diskutioner med honom men med mor är det en annan historia.. så fär nog slänga den i ansiktet på henne framöver hahahaha
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 14:23Sabina, störig och stöni är inte samma sak. Stöni är värmländska och betyder envis.
Sabina, störig och stöni är inte samma sak. Stöni är värmländska och betyder envis.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:24"Jag var på ICA förut och hittade lite spragg." Tja det kanske funkar. 😀
"Jag var på ICA förut och hittade lite spragg." Tja det kanske funkar. 😀
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:25Bruse: Jag skrev stöning...;)
Vågat o vågat...jag har kompisar som får ragg precis över allt...haha...Sabina: Japp, det får du göra...;)
Bruse: Jag skrev stöning...;)
Vågat o vågat...jag har kompisar som får ragg precis över allt...haha...
Sabina: Japp, det får du göra...;)