Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:26Elin: Haha...ja, spragg kan du nog hitta på fisk avdelningen...;)
Elin: Haha...ja, spragg kan du nog hitta på fisk avdelningen...;)
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:27Elin: HAHAHA den var lite kul!!
Elin: HAHAHA den var lite kul!!
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 14:28spraggragg - är inte tidelag förbjudet?
spraggragg - är inte tidelag förbjudet?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:28Fast när jag tänker efter brukar det mest vara småbarnsfamiljer som jag ser på ICA. Kanske kan bero på att jag brukar handla på Maxi, man kanske borde singelanpassa sig lite och handla på någon liten och svindyr närbutik istället.
Fast när jag tänker efter brukar det mest vara småbarnsfamiljer som jag ser på ICA. Kanske kan bero på att jag brukar handla på Maxi, man kanske borde singelanpassa sig lite och handla på någon liten och svindyr närbutik istället.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:28man kan tro det iaf bruse
man kan tro det iaf bruse
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:30Coop ska ha några singelkvällar. Tydligen med nåt hemligt signalspråk med färgen på kundkorgen.
Coop ska ha några singelkvällar. Tydligen med nåt hemligt signalspråk med färgen på kundkorgen.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:36Eva B: på riktigt... olikfärgade korgar.. haha vad dom hittar på... o i hela landet då el?
Eva B: på riktigt... olikfärgade korgar.. haha vad dom hittar på... o i hela landet då el?
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 14:37På min Ica har dom bara röda krogar. Vad betyder det? Att vi är läderbögsfetishister?
På min Ica har dom bara röda krogar. Vad betyder det? Att vi är läderbögsfetishister?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:38Är det i hela landet ska jag leta rätt på en coop-butik.
Är det i hela landet ska jag leta rätt på en coop-butik.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 14:44Ingen aning om det äri hela landet men en Coop här i stan kör singelkvällar. Tydligen ska olika färger på korgarna signalera nåt. Ska dit och kolla nästa gång med en jobbarkompis som håller ögonen öppna. Lär väl själv ta fel korg och signalera att man är
Ingen aning om det äri hela landet men en Coop här i stan kör singelkvällar. Tydligen ska olika färger på korgarna signalera nåt. Ska dit och kolla nästa gång med en jobbarkompis som håller ögonen öppna. Lär väl själv ta fel korg och signalera att man är