Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Va ! Här har man varit ute en timma och vad händer? Det pratas putti-nutti! :@ Okej ett försök, val ute ock splang lite och råkade halka med lilla fossingen på en isfläck och har nu aj-aj i ljumsken. Nä, det här funkar inte. Förb-nnade Mölndals kommun :@

Grattis Eva! Och välkommen in i hardcore gänget! 😉 Hoppas du inte skadade ljumsken för illa så du måste avstå från träningen nu?

VÅGA VÄGRA PUTTINUTT! 😉

Edit: ljumsken var det, inte foten. Sorry.

Bra...då är vi på samma nivå då Kenny...;)

Jag googlade spragg...;)
Hittade detta: http://sv.wikipedia.org/wiki/Elritsa

Tobias: Det där är ingen pik för att jag frågade i stället för att googla fram ordet, va? ;P

Har aldrig förstått mej på putti-nutti. Fattar inte hur man kan säga ajsingen när man slår sej, det hjälper ju inte. Nej, en redig harang är vad som behövs.
Ska ta det lugnt resten av dan och äta lite Ballerina kladdkaka, det tror jag på.

och självklart,

hahaha... Nä, det va det inte Kenny...
Va någon annan som ifrågasatte min förklaring...;)
Googel är ju skit bra...har ju räddat mig några gånger...;)

Tobias: räddat dig hur??

Sabina: Jag har storebror som är rätt stönig av sig...ungefär lika stönig som mig...och det händer att vi hamnar i diskusioner där jag vet jag har rätt men han ger sig inte... Då är Googel, Wikipedia bra att ha;)

Nänä...Spontanragg...sånt håller jag int

Tobias, är du från värmland?

Även jag hade aldrig hört det folkliga namnet spragg. Jag tycker dock att mats tolkning av det som ett spontanragg var snäppet roligare än en liten fisk.