Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 10:43Bruse förresten, tänkte fråga dig om du vet om man kan ställa om teckensättningen i mobilen för att få åäö i fb att bli korrekta? (Förmodligen en hemskt dum fråga, men den som inte frågar får inte veta! ;))
Bruse förresten, tänkte fråga dig om du vet om man kan ställa om teckensättningen i mobilen för att få åäö i fb att bli korrekta? (Förmodligen en hemskt dum fråga, men den som inte frågar får inte veta! ;))
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 10:45Ingen aning, men det är väl beroende på vilken mobil du har?
Ingen aning, men det är väl beroende på vilken mobil du har?
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 10:46Ja, jo... Frågan var kanske om det går öht? Kollade runt bland inställningarna igår, men hittade inte vart jag skulle ändra. Äsch. Får väl hälsa på min vän (Google). 😉
Ja, jo... Frågan var kanske om det går öht? Kollade runt bland inställningarna igår, men hittade inte vart jag skulle ändra. Äsch. Får väl hälsa på min vän (Google). 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:10Kan någon förklara för mig varför jag har så svårt för puttenuttiga saker? Jag förstår inte vad problemet är? Funderar på om det skulle hjälpa om jag började skriva mer puttenuttigt, då kanske jag skulle få mersmak för det?
"Idag ska jag springelispringa
Kan någon förklara för mig varför jag har så svårt för puttenuttiga saker? Jag förstår inte vad problemet är? Funderar på om det skulle hjälpa om jag började skriva mer puttenuttigt, då kanske jag skulle få mersmak för det?
"Idag ska jag springelispringa
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:12Hahaha! Jenny, du är nästan _för_ underbar! (H:) (L)
Hahaha! Jenny, du är nästan _för_ underbar! (H:) (L)
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:12Jag har oxå lite svårt för det där puttinuttiga...
Jag skyller på åldern...;)
Jag har oxå lite svårt för det där puttinuttiga...
Jag skyller på åldern...;)
Quote from Rasmus Olsson on 14 March 2010, 13:13Usch för puttenutt, håll dig till din vanliga punksparknivå, det klär dig bättre.
Usch för puttenutt, håll dig till din vanliga punksparknivå, det klär dig bättre.
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:17Okey... Personligen kan jag tycka det är OK om spragg skriver så...
Men annars så får jag klåda av att läsa sånt...haha
Okey... Personligen kan jag tycka det är OK om spragg skriver så...
Men annars så får jag klåda av att läsa sånt...haha
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:18Kenny: inte illa..10km... jag lyckas aldrig komma upp mer än 6 km sen är det som om det är stopp totalt.... hur gör man för att komma längre???
Kenny: inte illa..10km... jag lyckas aldrig komma upp mer än 6 km sen är det som om det är stopp totalt.... hur gör man för att komma längre???
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 13:18Spragg? Vad är det?
Spragg? Vad är det?