Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:10Samma Jenny!
Samma Jenny!
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:10Någon form av stoppning röstar jag på, gärna så det ser överdrivet ut.
Någon form av stoppning röstar jag på, gärna så det ser överdrivet ut.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:11Elin: Du får väl klä ut dig och sitta hemma och pimpla i värsta fall
Elin: Du får väl klä ut dig och sitta hemma och pimpla i värsta fall
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:18Haha, ja jag vet inte vad jag skulle satsa på då. Ett spöke kanske, det är ju lätt ordnat. Någon Lara Croft blir jag inte hur mycket jag än försöker. 😀
Haha, ja jag vet inte vad jag skulle satsa på då. Ett spöke kanske, det är ju lätt ordnat. Någon Lara Croft blir jag inte hur mycket jag än försöker. 😀
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:32Hrrm, nu börjar skidåkningen gå mot sitt slut för säsongen.. och det är fortfarande en himla massa snö och halt för att ut och jogga lite.. så vad gör man nu? Äger ingen cykel ännu.. börjar redan känna mig rastlös.
Hrrm, nu börjar skidåkningen gå mot sitt slut för säsongen.. och det är fortfarande en himla massa snö och halt för att ut och jogga lite.. så vad gör man nu? Äger ingen cykel ännu.. börjar redan känna mig rastlös.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:34Jogga går jättebra, det går alltid att hitta någon isfri fläck! Så länge man inte har ont i foten som jag har...sitter just här och funderar på vad jag ska kunna hitta på för substitut till två och en halv timmes löpning imorgon...
Jogga går jättebra, det går alltid att hitta någon isfri fläck! Så länge man inte har ont i foten som jag har...sitter just här och funderar på vad jag ska kunna hitta på för substitut till två och en halv timmes löpning imorgon...
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:44Jag har liksom aldrig lärt mig jobba ordentligt eller vad man ska kalla det.. alltid tyckt det varit så sjukt tråkigt. Nu i år tänker jag mig dock att jag ska försöka göra ett hyfsat seriöst försök att "se ljuset", det är det där som jag alltid hört folk
Jag har liksom aldrig lärt mig jobba ordentligt eller vad man ska kalla det.. alltid tyckt det varit så sjukt tråkigt. Nu i år tänker jag mig dock att jag ska försöka göra ett hyfsat seriöst försök att "se ljuset", det är det där som jag alltid hört folk
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:49Ta en liten oplanerad viloperiod annars. Vila kroppen lite för att suget ska komma tillbaka. Har du inga direkta mål inplanerade så är det inte fel med en inspirationsperiod.
Man måste inte vara duktig hela tiden.....
Ta en liten oplanerad viloperiod annars. Vila kroppen lite för att suget ska komma tillbaka. Har du inga direkta mål inplanerade så är det inte fel med en inspirationsperiod.
Man måste inte vara duktig hela tiden.....
Quote from Fredric Lagerström on 13 March 2010, 18:16Styrbjörn nu! 😀
Sessan: Klingande var kanske fel ord. Jag menar din sjungande fina svenska från norr om Götaälv. 😉
Styrbjörn nu! 😀
Sessan: Klingande var kanske fel ord. Jag menar din sjungande fina svenska från norr om Götaälv. 😉
Quote from Funbeat user on 14 March 2010, 10:20super E har nu svidat omigen till sitt vanliga emelie...
Men jag befinner mig på Orust hos päronen, med gnälliga småsyskon (#)
Lucas synd att du inte befann dig på stationen i fredags...
Sessan vi träffade ju faktiskt 4 olika personer (eller det kanske
super E har nu svidat omigen till sitt vanliga emelie...
Men jag befinner mig på Orust hos päronen, med gnälliga småsyskon (#)
Lucas synd att du inte befann dig på stationen i fredags...
Sessan vi träffade ju faktiskt 4 olika personer (eller det kanske