Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Samma Jenny!

Någon form av stoppning röstar jag på, gärna så det ser överdrivet ut.

Elin: Du får väl klä ut dig och sitta hemma och pimpla i värsta fall

Haha, ja jag vet inte vad jag skulle satsa på då. Ett spöke kanske, det är ju lätt ordnat. Någon Lara Croft blir jag inte hur mycket jag än försöker. 😀

Hrrm, nu börjar skidåkningen gå mot sitt slut för säsongen.. och det är fortfarande en himla massa snö och halt för att ut och jogga lite.. så vad gör man nu? Äger ingen cykel ännu.. börjar redan känna mig rastlös.

Jogga går jättebra, det går alltid att hitta någon isfri fläck! Så länge man inte har ont i foten som jag har...sitter just här och funderar på vad jag ska kunna hitta på för substitut till två och en halv timmes löpning imorgon...

Jag har liksom aldrig lärt mig jobba ordentligt eller vad man ska kalla det.. alltid tyckt det varit så sjukt tråkigt. Nu i år tänker jag mig dock att jag ska försöka göra ett hyfsat seriöst försök att "se ljuset", det är det där som jag alltid hört folk

Ta en liten oplanerad viloperiod annars. Vila kroppen lite för att suget ska komma tillbaka. Har du inga direkta mål inplanerade så är det inte fel med en inspirationsperiod.

Man måste inte vara duktig hela tiden.....

Styrbjörn nu! 😀

Sessan: Klingande var kanske fel ord. Jag menar din sjungande fina svenska från norr om Götaälv. 😉

super E har nu svidat omigen till sitt vanliga emelie...
Men jag befinner mig på Orust hos päronen, med gnälliga småsyskon (#)
Lucas synd att du inte befann dig på stationen i fredags...
Sessan vi träffade ju faktiskt 4 olika personer (eller det kanske