Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 16:06hahah får be min kompis ta kort när hon kommer så får ni se i morgon 😀
Sessan det gick toppen bra hem igår, va hemma ruint 22.30. gick du på bio själv eller fick du sällskap?Mantel plus ett E är fixat nu är det bara ögonbindeln kvar 😀
kommer bli topp
hahah får be min kompis ta kort när hon kommer så får ni se i morgon 😀
Sessan det gick toppen bra hem igår, va hemma ruint 22.30. gick du på bio själv eller fick du sällskap?
Mantel plus ett E är fixat nu är det bara ögonbindeln kvar 😀
kommer bli topp
Quote from Fredric Lagerström on 13 March 2010, 16:13Sessan, jag hör din klingande dialekt ända hit 🙂
Wow! Super E! Wow! Jag vill lära mej det magiska tecknet! Va gott att veta att det finns superheroes om jag behöver hjälp tex i köket med nån sås eller så 😉 !
Sessan, jag hör din klingande dialekt ända hit 🙂
Wow! Super E! Wow! Jag vill lära mej det magiska tecknet! Va gott att veta att det finns superheroes om jag behöver hjälp tex i köket med nån sås eller så 😉 !
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 16:41Super E, är du kvar i götet?
Super E, är du kvar i götet?
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 16:44Vad menar du Aadu? Min klingande dialekt?
Emelie; nä, jag fick sällskap eller om sällskapet fick sällskap. Jag vet inte (#)
Vad menar du Aadu? Min klingande dialekt?
Emelie; nä, jag fick sällskap eller om sällskapet fick sällskap. Jag vet inte (#)
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 16:45har jag missat att ni har haft en min fb träff eller?
har jag missat att ni har haft en min fb träff eller?
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 16:48Nä Lucas. Eller, ja, det uppstod en spontan sådan igår kväll. Jag har ju inte ditt telnr så jag kunde ju inte ringa in dig 🙁
Edit: Av en slump visade det sig att det blev en mini på 4 personer.
Nä Lucas. Eller, ja, det uppstod en spontan sådan igår kväll. Jag har ju inte ditt telnr så jag kunde ju inte ringa in dig 🙁
Edit: Av en slump visade det sig att det blev en mini på 4 personer.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 16:50jasså,vart var ni då?
Ringa in räddaren av fredagsvällar, va det så du tänkte 🙂
jasså,vart var ni då?
Ringa in räddaren av fredagsvällar, va det så du tänkte 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 16:52Lucas: Hur mycket öl har du fått i dig redan? 😉
Om jag förstod dig rätt så frågade du var då? Vi satt och åt på centralen och så kom det förbi folk som kände oss från Fb...
Lucas: Hur mycket öl har du fått i dig redan? 😉
Om jag förstod dig rätt så frågade du var då? Vi satt och åt på centralen och så kom det förbi folk som kände oss från Fb...
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 16:57Inga öl faktiskt, dock vill inte mitt tangetbord alltid skriva alla bokstäver märker jag, sen är väl jag snabb att posta med kanske 🙂
Inga öl faktiskt, dock vill inte mitt tangetbord alltid skriva alla bokstäver märker jag, sen är väl jag snabb att posta med kanske 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:00Men f-n vad tiden går fort!!! Är klockan redan fem? Rååååh.... *stressar in i badrummet*
Men f-n vad tiden går fort!!! Är klockan redan fem? Rååååh.... *stressar in i badrummet*