Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 21:32Ja förstärkaren jag har är nog faktiskt från förra exet också...men i rättvisans namn ska sägas att han har mitt gamla playstation...och en himla massa av mina gamla datordelar. 😀
Ja förstärkaren jag har är nog faktiskt från förra exet också...men i rättvisans namn ska sägas att han har mitt gamla playstation...och en himla massa av mina gamla datordelar. 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 21:34Jag har t.o.m. saker från _andras_ ex... *kväver ett asgarv* Fast nu senast jag åkte till tippen åkte mycket av det skräpet med dit. 😉
Jag har t.o.m. saker från _andras_ ex... *kväver ett asgarv* Fast nu senast jag åkte till tippen åkte mycket av det skräpet med dit. 😉
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 01:38Varför skall ni tjejer alltid behålla stereon? 🙂
Varför skall ni tjejer alltid behålla stereon? 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 08:02Lucas: Den behåller dom för att 90% av alla killar är prylbögar;)
Lucas: Den behåller dom för att 90% av alla killar är prylbögar;)
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 08:30Haha, att jag inte tänkte så 🙂 fast det stämmer ju.
Haha, att jag inte tänkte så 🙂 fast det stämmer ju.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 08:36Måste väl få lov att försvara mig och säga att förstärkaren köpte jag av exet redan innan vi blev ihop så det var inte så att jag tog stereon. Jag är en redig prylnörd även jag men eftersom jag inte är lika stor audiofil som ex-exet så nöjde jag mig med d
Måste väl få lov att försvara mig och säga att förstärkaren köpte jag av exet redan innan vi blev ihop så det var inte så att jag tog stereon. Jag är en redig prylnörd även jag men eftersom jag inte är lika stor audiofil som ex-exet så nöjde jag mig med d
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 08:43haha all heder åt dig då Elin.:-)
haha all heder åt dig då Elin.:-)
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 08:45Kanske borde hämta hem mitt 360 någon dag som jag har utlånat...till exet. 😀
Kanske borde hämta hem mitt 360 någon dag som jag har utlånat...till exet. 😀
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 08:47Skippa 360, köp ps3 istället 🙂
Var och hämtade lite högtalare hos exet i veckan faktiskt.
Skippa 360, köp ps3 istället 🙂
Var och hämtade lite högtalare hos exet i veckan faktiskt.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 08:51Det tog faktiskt emot att välja en Microsofttillverkad produkt framför något annat men den hade fler titlar som jag gillade just då. Nu har jag förvisso spelat väldigt lite på den i alla fall men den var en bra ursäkt för att köpa en ny TV. 😉
Det tog faktiskt emot att välja en Microsofttillverkad produkt framför något annat men den hade fler titlar som jag gillade just då. Nu har jag förvisso spelat väldigt lite på den i alla fall men den var en bra ursäkt för att köpa en ny TV. 😉