Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 12:33Fredrik: Fast... Nä... Jag tror inte min maxpuls sjunker från 203 till (vad den nu skulle kunna tänkas vara nu) på 2-3 månader... Men tack ändå för att du försöker säga att jag har blivit en gammal hagga... 😉
Jessie: Det är lugnt! Jag vet redan att jag
Fredrik: Fast... Nä... Jag tror inte min maxpuls sjunker från 203 till (vad den nu skulle kunna tänkas vara nu) på 2-3 månader... Men tack ändå för att du försöker säga att jag har blivit en gammal hagga... 😉
Jessie: Det är lugnt! Jag vet redan att jag
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 12:35Cool Jenny! (t+)
..och om du känner dig lite väl gammal och otränad kan du ju alltid jämföra dig med mig och VIPS! blev du både yngre och vältränad på stubben! 🙂
Cool Jenny! (t+)
..och om du känner dig lite väl gammal och otränad kan du ju alltid jämföra dig med mig och VIPS! blev du både yngre och vältränad på stubben! 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 12:44Jessie: *skrattar* Ja, precis! Allt är relativt! Det är ju därför jag är glad ändå! Det blir nog bra till slut.
Jessie: *skrattar* Ja, precis! Allt är relativt! Det är ju därför jag är glad ändå! Det blir nog bra till slut.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 15:06Mats: Hur gick föreläsningen idag då?
Mats: Hur gick föreläsningen idag då?
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 15:11Kenny: Gammal och otränad men glad, hmm det låter inte som dig 😉
Kenny: Gammal och otränad men glad, hmm det låter inte som dig 😉
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 15:31Lucas: Hähä? Har du nån bättre beskrivning då?
Lucas: Hähä? Har du nån bättre beskrivning då?
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 15:36haha nä inte direkt, men för att vara så där ubersnäll, så ung smärt och jävligt gla 😀
haha nä inte direkt, men för att vara så där ubersnäll, så ung smärt och jävligt gla 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 16:32Och ÄNTLIGEN har UCPA gett ett preliminär sommarprogram för 2010! (H:)
Och ÄNTLIGEN har UCPA gett ett preliminär sommarprogram för 2010! (H:)
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 16:38Åh, jag vill också åka iväg med UCPA i sommar... Har bara inte bestämt mig för berg eller hav än.
Vad har du tänkt för aktivitet, K(j)enny?
Åh, jag vill också åka iväg med UCPA i sommar... Har bara inte bestämt mig för berg eller hav än.
Vad har du tänkt för aktivitet, K(j)enny?
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 16:42Tänkte mig en klätterresa i Sormiou, men när jag kollade i reseprogrammet, såg jag att det bara var mån-fre om man vill åka april-juni-juli... Så antingen får man vänta eller stå ut med att det blir en kortare semester. Sen vill jag helst åka när det är v
Tänkte mig en klätterresa i Sormiou, men när jag kollade i reseprogrammet, såg jag att det bara var mån-fre om man vill åka april-juni-juli... Så antingen får man vänta eller stå ut med att det blir en kortare semester. Sen vill jag helst åka när det är v