Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:22Anders: Just do it! 😀
Anders: Just do it! 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:29Kenny, har ni mycket snö på backen där du håller hus? 8km låter som en sjysst runda 🙂
Jag har precis vaknat så sitter med ett stort glas hemgjord choklad med extra mycket kakao. Måste läsa på lite hur Garminen fungerar innan löprundan (ja nåja, joggingr
Kenny, har ni mycket snö på backen där du håller hus? 8km låter som en sjysst runda 🙂
Jag har precis vaknat så sitter med ett stort glas hemgjord choklad med extra mycket kakao. Måste läsa på lite hur Garminen fungerar innan löprundan (ja nåja, joggingr
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:40Oooh, jag vill också springa. Dumma, dumma fot att göra ont.
Kan säga som så att det kom precis ny snö här också.
Oooh, jag vill också springa. Dumma, dumma fot att göra ont.
Kan säga som så att det kom precis ny snö här också.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:50Anders: what she said (Elin alltså): nysnö. 😉 Jag måste skamset erkänna att jag gav upp att springa utomhus efter att all hårdpackad snö töade och sen frös till. Nu är stan täckt med snorhal is blandat med blötsnö, grus osv. Iofs är många cykelvägar reng
Anders: what she said (Elin alltså): nysnö. 😉 Jag måste skamset erkänna att jag gav upp att springa utomhus efter att all hårdpackad snö töade och sen frös till. Nu är stan täckt med snorhal is blandat med blötsnö, grus osv. Iofs är många cykelvägar reng
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 10:14Nysnö? Shit, då kanska jag måste ge mig ut innan snön anländer här.
Jag har lite samma känsla ang löpband, känns inte som de ger samma typ av träning som att springa "på riktigt". Tycker det känns lite mer äkta om man kör på svag uppförslutning men jag
Nysnö? Shit, då kanska jag måste ge mig ut innan snön anländer här.
Jag har lite samma känsla ang löpband, känns inte som de ger samma typ av träning som att springa "på riktigt". Tycker det känns lite mer äkta om man kör på svag uppförslutning men jag
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 10:18Jag pallar inte löpband, får ont i fötter och benhinnor. Det blir något bättre om man kör med lutning, helt plant funkar inte alls.
Vill man springa på barmark i Linköping kan jag rekommendera att ta sig ut från stadskärnan och satsa på landsvägarna ist
Jag pallar inte löpband, får ont i fötter och benhinnor. Det blir något bättre om man kör med lutning, helt plant funkar inte alls.
Vill man springa på barmark i Linköping kan jag rekommendera att ta sig ut från stadskärnan och satsa på landsvägarna ist
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 10:35Nä, precis. Först körde jag med 2% lutning, men sänkte sen till 1% lutning för att i veckan öka igen till 1,5%. Igår testade jag "backträning" och brassade på 10% lutning, men det var lite väl ambitiöst för mig. Ska testa 7% nästa gång och öka när jag kän
Nä, precis. Först körde jag med 2% lutning, men sänkte sen till 1% lutning för att i veckan öka igen till 1,5%. Igår testade jag "backträning" och brassade på 10% lutning, men det var lite väl ambitiöst för mig. Ska testa 7% nästa gång och öka när jag kän
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 10:5410% lutning är ju sjukt mycket så kanske inte så konstigt att det var tungt? 😉
Elin har kanske en poäng där, att köra någon slags program på löpbandet så det blir som en riktig runda. iofs så kör jag själv mest löpband som uppvärmning/nedvarvning efter
10% lutning är ju sjukt mycket så kanske inte så konstigt att det var tungt? 😉
Elin har kanske en poäng där, att köra någon slags program på löpbandet så det blir som en riktig runda. iofs så kör jag själv mest löpband som uppvärmning/nedvarvning efter
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 12:03Maxpulsen sjunker med åldern, och den kan sjunka trappvis, så det behöver inte vara så konstigt att samma puls känns jobbigare nu, och inte nödvändigtvis kopplat till konditionen.
Maxpulsen sjunker med åldern, och den kan sjunka trappvis, så det behöver inte vara så konstigt att samma puls känns jobbigare nu, och inte nödvändigtvis kopplat till konditionen.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 12:27Pssst, Fredrik.. du vet att du just fick det att låta som att Jenny är på väg att bli gammal va? Nästan så att det hade varit bättre att hålla med om att hon börjar bli otränad... 😉
Pssst, Fredrik.. du vet att du just fick det att låta som att Jenny är på väg att bli gammal va? Nästan så att det hade varit bättre att hålla med om att hon börjar bli otränad... 😉