Quote from Rasmus Olsson on 10 March 2010, 16:18Nej, du får inte ställa sådana där svåra typer av frågor. Det förstår inte jag.
Nej, du får inte ställa sådana där svåra typer av frågor. Det förstår inte jag.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 16:26Bruse: Skönt att du har kommit till insikt.
Bruse: Skönt att du har kommit till insikt.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 16:31*puh* En hel dag med möten varav jag driver nästan alla själv. Trött och ska hämta dottern på dagis. Blir en seg kväll.
*puh* En hel dag med möten varav jag driver nästan alla själv. Trött och ska hämta dottern på dagis. Blir en seg kväll.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 17:35Vårdplaneringsmöte i Uppsala, men världens goaste kollega i bilen på väg hem till Östhammar igen. Jag tror jag hittat en ny tjejkompis... 🙂
Vårdplaneringsmöte i Uppsala, men världens goaste kollega i bilen på väg hem till Östhammar igen. Jag tror jag hittat en ny tjejkompis... 🙂
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 17:39Katarina, vad harligt att lasa! (t+)
Katarina, vad harligt att lasa! (t+)
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 17:42Jag åt faktiskt kladdkaka efter vårdplaneringsmötet också. Inte för att jag inte brukar göra det men jag kan ju säga att jag blev inspirerad efter Annas bild på självömkanstråden. (L)
Jag åt faktiskt kladdkaka efter vårdplaneringsmötet också. Inte för att jag inte brukar göra det men jag kan ju säga att jag blev inspirerad efter Annas bild på självömkanstråden. (L)
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 17:58Ibland är jag en hemsk människa... Sitter och skrattar åt de kära danskarnas fina språk... (#)
Men, det är så här... Jag har dansk TV här hemma (inte så ovanligt när man bor i Skåne kanske) och det kom just på en reklamfilm om byggmaterial, eller byggfir
Ibland är jag en hemsk människa... Sitter och skrattar åt de kära danskarnas fina språk... (#)
Men, det är så här... Jag har dansk TV här hemma (inte så ovanligt när man bor i Skåne kanske) och det kom just på en reklamfilm om byggmaterial, eller byggfir
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 18:56Katarina: jag tar åt mig äran och interpreterar det vilt som om det var jag som gav dig kladdkakan, för det var det ju! ...nästan... 😉
Katarina: jag tar åt mig äran och interpreterar det vilt som om det var jag som gav dig kladdkakan, för det var det ju! ...nästan... 😉
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 20:15När man är som tröttast möter en solstråle på dagis och sköter sig exemplariskt vid middagsbordet och nästan hela kvällen, lite grin vid läggdags, men det redde sig. Precis vad jag behövde just nu (L).
När man är som tröttast möter en solstråle på dagis och sköter sig exemplariskt vid middagsbordet och nästan hela kvällen, lite grin vid läggdags, men det redde sig. Precis vad jag behövde just nu (L).
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 20:22Fredrik (t+)
Fredrik (t+)