Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 15:47Vid närmare eftertanke går det bra med en puss på pannan.
Vid närmare eftertanke går det bra med en puss på pannan.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 15:58I går orsakade jag mig en fläskläpp när jag svarade i telefon.
I dag när telefonen ringde och jag skulle svara lyckades jag välta ut min vattenflaska. Hur mycket vatten får plats i en 33 cl-flaska? Väldigt mycket vatten. Alla papper jag drällt med på skri
I går orsakade jag mig en fläskläpp när jag svarade i telefon.
I dag när telefonen ringde och jag skulle svara lyckades jag välta ut min vattenflaska. Hur mycket vatten får plats i en 33 cl-flaska? Väldigt mycket vatten. Alla papper jag drällt med på skri
Quote from Rasmus Olsson on 10 March 2010, 16:02Svaret är 33 cl
Svaret är 33 cl
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 16:05Bruse, ut och kuta runt huset, du borjar bli jobbig nu! 😉
Edit: ut och kuta du ocksa Jenny!
Se dar, springa hjalper mot allt!
Bruse, ut och kuta runt huset, du borjar bli jobbig nu! 😉
Edit: ut och kuta du ocksa Jenny!
Se dar, springa hjalper mot allt!
Quote from Rasmus Olsson on 10 March 2010, 16:08Vadå, Johanna ställde en fråga och jag var vänlig att svara. Ska vi inte vara trevliga och hjälpsamma mot varandra och hjälpa de som behöver hjälp och stöd här i livet? Eller ska vi bara stå och se på och tycka de som behöver hjälp och stöd här i livet få
Vadå, Johanna ställde en fråga och jag var vänlig att svara. Ska vi inte vara trevliga och hjälpsamma mot varandra och hjälpa de som behöver hjälp och stöd här i livet? Eller ska vi bara stå och se på och tycka de som behöver hjälp och stöd här i livet få
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 16:08Meh! Jag var ju ute på lunchen redan... Sprang runt och försökte få nån vettig bild av lockarna... Nu har jag jättemånga timmar att jobba igen. (#)
Meh! Jag var ju ute på lunchen redan... Sprang runt och försökte få nån vettig bild av lockarna... Nu har jag jättemånga timmar att jobba igen. (#)
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 16:09Jag upprepar: UT OCH KUTA!!
😉
(men i andra fall har du naturligtvis ratt...)
Edit: till Bruse, men funkar ocksa till Jenny i nodfall...
Jag upprepar: UT OCH KUTA!!
😉
(men i andra fall har du naturligtvis ratt...)
Edit: till Bruse, men funkar ocksa till Jenny i nodfall...
Quote from Rasmus Olsson on 10 March 2010, 16:10Kuta springa löpa. Duger cykla?
Kuta springa löpa. Duger cykla?
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 16:10Bruse, det var en retorisk fråga som jag svarade på själv.
Bruse, det var en retorisk fråga som jag svarade på själv.
Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 16:13Johanna, du får inte ställa såna där svåra typer av frågor... Det förstår ju inte Bruse...
Johanna, du får inte ställa såna där svåra typer av frågor... Det förstår ju inte Bruse...