Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSvammel
You need to log in to create posts and topics.

Solen gjorde gott, massa bar och fin asfalt här och det gick att promenera utan att foten gjorde det minsta lilla ont. Imorgon kanske man vågar sig på en liiiiiiiten, liiiiiiten joggingtur. 🙂

Johanna,
aj, fläskläpp lät otrevligt, jag lyckades peta mig i ögat med tidningen i morse när jag skulle rätta till hörlurarna på väg till tunnelbanan...

Och jag lyckades med kvinnoklassikern, peta mig i ögat med mascaraborsten när jag nästan var klar med sminkningen. Leder ofrånkomligen till att tårarna börjar spruta och slutar med att sminkningen får göras om 🙂

Och så är det jag som har taskigt djupseende... men ni är ju värre! Johanna och Camilla, är det säkert att ni är lämpade att köra bil, när ni inte ens kan hålla ordning på era egna kroppar?

Det värsta är att bensinpriset går upp mot rekordnivåer nu så dom kanske måste dra ner på bilkörningen ändå.

Går bensinpriet upp så är det bra för då blir det mindre bilar som man trängas med.;)

Allvarligt, om jag skulle hetsa upp mig och bli arg varje gång jag kör genom tullarna eller tankar skulle jag inte må bra. Jag betalar och är glad.

Däremot är jag lite ledsen för att min läpp fortfarande värker 🙁

*pussar försiktigt på pannan*
(L)

Tack Håkan, men det är inte pannan som värker 😉

Jag kan pussa dina läppar, oavsett vilka - för du sa aldrig vilka.