Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:49Solen gjorde gott, massa bar och fin asfalt här och det gick att promenera utan att foten gjorde det minsta lilla ont. Imorgon kanske man vågar sig på en liiiiiiiten, liiiiiiten joggingtur. 🙂
Solen gjorde gott, massa bar och fin asfalt här och det gick att promenera utan att foten gjorde det minsta lilla ont. Imorgon kanske man vågar sig på en liiiiiiiten, liiiiiiten joggingtur. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 14:47Johanna,
aj, fläskläpp lät otrevligt, jag lyckades peta mig i ögat med tidningen i morse när jag skulle rätta till hörlurarna på väg till tunnelbanan...
Johanna,
aj, fläskläpp lät otrevligt, jag lyckades peta mig i ögat med tidningen i morse när jag skulle rätta till hörlurarna på väg till tunnelbanan...
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 14:49Och jag lyckades med kvinnoklassikern, peta mig i ögat med mascaraborsten när jag nästan var klar med sminkningen. Leder ofrånkomligen till att tårarna börjar spruta och slutar med att sminkningen får göras om 🙂
Och jag lyckades med kvinnoklassikern, peta mig i ögat med mascaraborsten när jag nästan var klar med sminkningen. Leder ofrånkomligen till att tårarna börjar spruta och slutar med att sminkningen får göras om 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 14:53Och så är det jag som har taskigt djupseende... men ni är ju värre! Johanna och Camilla, är det säkert att ni är lämpade att köra bil, när ni inte ens kan hålla ordning på era egna kroppar?
Och så är det jag som har taskigt djupseende... men ni är ju värre! Johanna och Camilla, är det säkert att ni är lämpade att köra bil, när ni inte ens kan hålla ordning på era egna kroppar?
Quote from Jonny Persson on 9 March 2010, 15:07Det värsta är att bensinpriset går upp mot rekordnivåer nu så dom kanske måste dra ner på bilkörningen ändå.
Det värsta är att bensinpriset går upp mot rekordnivåer nu så dom kanske måste dra ner på bilkörningen ändå.
Quote from Åsa Tysklind on 9 March 2010, 15:25Går bensinpriet upp så är det bra för då blir det mindre bilar som man trängas med.;)
Går bensinpriet upp så är det bra för då blir det mindre bilar som man trängas med.;)
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 15:35Allvarligt, om jag skulle hetsa upp mig och bli arg varje gång jag kör genom tullarna eller tankar skulle jag inte må bra. Jag betalar och är glad.
Däremot är jag lite ledsen för att min läpp fortfarande värker 🙁
Allvarligt, om jag skulle hetsa upp mig och bli arg varje gång jag kör genom tullarna eller tankar skulle jag inte må bra. Jag betalar och är glad.
Däremot är jag lite ledsen för att min läpp fortfarande värker 🙁
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 15:36*pussar försiktigt på pannan*
(L)
*pussar försiktigt på pannan*
(L)
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 15:38Tack Håkan, men det är inte pannan som värker 😉
Tack Håkan, men det är inte pannan som värker 😉
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 15:41Jag kan pussa dina läppar, oavsett vilka - för du sa aldrig vilka.
Jag kan pussa dina läppar, oavsett vilka - för du sa aldrig vilka.