Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 12:12Sol, kaffe, bulle och nylonklädda ben på Nytorget medan mini slaggar middag. Våren är på väg (L).
Sol, kaffe, bulle och nylonklädda ben på Nytorget medan mini slaggar middag. Våren är på väg (L).
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 12:45Vårpirrig, solbestrålad och nyladdad med kaffe (som min kollega snällt nog hällde till mig efter att jag gav stränga order om det) är jag redo att ge mig på jakt efter mer gäddfiske... Fast egentligen är jag sugen på helt andra saker... 😉
Vårpirrig, solbestrålad och nyladdad med kaffe (som min kollega snällt nog hällde till mig efter att jag gav stränga order om det) är jag redo att ge mig på jakt efter mer gäddfiske... Fast egentligen är jag sugen på helt andra saker... 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 12:47Jag ska gå och hämta paket jag! (H:)
Jag ska gå och hämta paket jag! (H:)
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 12:49Sol verkar vara modellen alltså. Bäst att gå ut en sväng och kika på den. 😀
Sol verkar vara modellen alltså. Bäst att gå ut en sväng och kika på den. 😀
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 12:53Har just ådragit mig en fläskläpp.
Jag skulle svara i telefon men prickade fel med luren. Ja, sånt händer men det hade inte hänt om jag hade fått ett headset till telefonen som jag bad om för två månader sen...
Det gör faktiskt väldigt ont.
Har just ådragit mig en fläskläpp.
Jag skulle svara i telefon men prickade fel med luren. Ja, sånt händer men det hade inte hänt om jag hade fått ett headset till telefonen som jag bad om för två månader sen...
Det gör faktiskt väldigt ont.
Quote from Rasmus Olsson on 9 March 2010, 12:59Hahaha, är du säker på att du är nykter?
Hahaha, är du säker på att du är nykter?
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:04Jag skulle behöva sprit för att döda smärtan.
Jag skulle behöva sprit för att döda smärtan.
Quote from Åsa Tysklind on 9 March 2010, 13:10åååå så trevligt det är med solen när man är ute på lunchen men när man sitter här så måste jag ha gardinerna för så jag inte längtar för mycket ut. 😉
åååå så trevligt det är med solen när man är ute på lunchen men när man sitter här så måste jag ha gardinerna för så jag inte längtar för mycket ut. 😉
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:26Kenny, gäddfiske som är fiske efter fisken gädda? Då växer du i mina ögon 🙂
Kenny, gäddfiske som är fiske efter fisken gädda? Då växer du i mina ögon 🙂
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 13:47Anders: Jag ber om ursäkt för att jag har misslett dig. Jag försökte mig på en "finare" omskrivning av Pike-programmering. Med tanke på vädret hade jag nog hellre fiskat gädda tror jag... (#)
Anders: Jag ber om ursäkt för att jag har misslett dig. Jag försökte mig på en "finare" omskrivning av Pike-programmering. Med tanke på vädret hade jag nog hellre fiskat gädda tror jag... (#)