Quote from Funbeat user on 10 March 2010, 20:38Jaha, så har jag då vinkat av min lilla, lilla dotter......hon och pojkvännen ska på Thailandssemester. Ena stunden så tänker jag att fasen hon är ju så liten hur ska hon fixa det här, för att i nästa påminna mej själv om att hon faktiskt är en luttrad re
Jaha, så har jag då vinkat av min lilla, lilla dotter......hon och pojkvännen ska på Thailandssemester. Ena stunden så tänker jag att fasen hon är ju så liten hur ska hon fixa det här, för att i nästa påminna mej själv om att hon faktiskt är en luttrad re
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 07:30Visst är det läskigt, Jeanette. Tur att vi inte blir äldre, bara våra barn.
Visst är det läskigt, Jeanette. Tur att vi inte blir äldre, bara våra barn.
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 07:56Precis Björn, jag är ju 27 och snart är min dotter jämngammal med mej! 😉
Precis Björn, jag är ju 27 och snart är min dotter jämngammal med mej! 😉
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 18:58*puh* har varit helt chokad idag och väntade mig så smått att det skulle ligga ett par hundra inlägg här när jag kom hem, men det har varit föredömligt lugnt här.
Ska försöka ta mig samman och plocka i ordning lite och sedan gå ut och käka tänkte jag.
*puh* har varit helt chokad idag och väntade mig så smått att det skulle ligga ett par hundra inlägg här när jag kom hem, men det har varit föredömligt lugnt här.
Ska försöka ta mig samman och plocka i ordning lite och sedan gå ut och käka tänkte jag.
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 18:59Fredrik: Det är för att servrarna har varit nere...och jag har legat och sovit på soffan halva dagen. 😉
Fredrik: Det är för att servrarna har varit nere...och jag har legat och sovit på soffan halva dagen. 😉
Quote from Funbeat user on 11 March 2010, 22:22"Bara" 126 olästa singelinlägg under kvällen...
"Bara" 126 olästa singelinlägg under kvällen...
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 08:28Åh, ikväll ska jag springa! Ska bli riktigt riktigt skönt! (H) Bäst att skynda sig till jobbet och få det avklarat! 😀
Åh, ikväll ska jag springa! Ska bli riktigt riktigt skönt! (H) Bäst att skynda sig till jobbet och få det avklarat! 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:17Gött Kenny: Spring extra långt då, bara för att det e fredag.
Gött Kenny: Spring extra långt då, bara för att det e fredag.
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:19Härligt Kenny! Funderar på samma grej här... att dra ut och springa alltså 🙂
Härligt Kenny! Funderar på samma grej här... att dra ut och springa alltså 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 09:22Lucas: I will! Det blir i alla fall minst 8 km... Längre om inget krånglar. 😉 Har ni upptäckt vilken härlig vårkänsla det är i luften (även om solen blygsamt gömt sig igen)? Och imorgon är det utegång. Det ska bli kul! 😀
Lucas: I will! Det blir i alla fall minst 8 km... Längre om inget krånglar. 😉 Har ni upptäckt vilken härlig vårkänsla det är i luften (även om solen blygsamt gömt sig igen)? Och imorgon är det utegång. Det ska bli kul! 😀