Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 16:45Ahmen f-n. Jag har drabbats av vårångest! Jag vill inte!!! 🙁
Ahmen f-n. Jag har drabbats av vårångest! Jag vill inte!!! 🙁
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 20:45Mäts-Bobby: Nu kom jag ihåg något jag registrerade i förbifarten tidigare: BILD på dig och dina fina nya glasögon? Vi vill se!!! 😀
Mäts-Bobby: Nu kom jag ihåg något jag registrerade i förbifarten tidigare: BILD på dig och dina fina nya glasögon? Vi vill se!!! 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 20:49Då får du komma hit och ta bilden K-J. 😉
Då får du komma hit och ta bilden K-J. 😉
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 20:51😀 Det skulle du aldrig ha sagt... Nu kommer jag med min första bebis (min Canon 400D alltså) och skjuter dig... 😉
😀 Det skulle du aldrig ha sagt... Nu kommer jag med min första bebis (min Canon 400D alltså) och skjuter dig... 😉
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 21:06Fina! 😀
Fina! 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 21:07Tackar! 🙂
Edit: Jag ska nog ha de på mig när jag klättrar imorgon så jag ser greppen... 😉
Tackar! 🙂
Edit: Jag ska nog ha de på mig när jag klättrar imorgon så jag ser greppen... 😉
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 21:13På spåret var sjukt spännande. Och roligt. Så om någon känner sig uttråkad är det bara att spana in på svtplay. 🙂
På spåret var sjukt spännande. Och roligt. Så om någon känner sig uttråkad är det bara att spana in på svtplay. 🙂
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 21:26Jag önskar mig en ny förstärkare till jul... Eller förresten, så behöver jag den nu, för min gamla BO från 70 talet verkar inte vilja vara med längre... (#) Dessa ex och deras giftiga presenter... 😉 (skojar bara. Har varit väldigt glad över den så länge
Jag önskar mig en ny förstärkare till jul... Eller förresten, så behöver jag den nu, för min gamla BO från 70 talet verkar inte vilja vara med längre... (#) Dessa ex och deras giftiga presenter... 😉 (skojar bara. Har varit väldigt glad över den så länge
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 21:28Jag önskar mig nya högtalare jag. Slängde ex-exets gamla hemmabygge när jag flyttade sist. 😀
Jag önskar mig nya högtalare jag. Slängde ex-exets gamla hemmabygge när jag flyttade sist. 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 21:29Elin: HAHA! Det är inte nya prylar vi behöver ha, det är nya ex... Eller... Nya pojkvänner... 😉
Edit: för prylarna kommer med "på köpet" verkar det som...
Elin: HAHA! Det är inte nya prylar vi behöver ha, det är nya ex... Eller... Nya pojkvänner... 😉
Edit: för prylarna kommer med "på köpet" verkar det som...