Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 08:54haha...gillar din inställning Elin...
"En bra ursäkt att köpa en ny TV..."
haha...gillar din inställning Elin...
"En bra ursäkt att köpa en ny TV..."
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 08:56Den som har flest prylar när han dör vinner väl?
Den som har flest prylar när han dör vinner väl?
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 08:58Haha... Jag hoppas det...för jag lever efter den devisen iaf...;)
Haha... Jag hoppas det...för jag lever efter den devisen iaf...;)
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 08:59varför tänker inte alla tjejer så 😀
varför tänker inte alla tjejer så 😀
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 09:08För att det då skulle bli för många som asprirerar om att vinna förstaplatsen i tävlingen om vem som har flest prylar...det är väl bara bra att konkurrensen inte ökar? 😀
För att det då skulle bli för många som asprirerar om att vinna förstaplatsen i tävlingen om vem som har flest prylar...det är väl bara bra att konkurrensen inte ökar? 😀
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 09:16Sant Elin, dock så slipper man ju komma med långa utläggningar varför större tv= bättre tv osv 😀
Sant Elin, dock så slipper man ju komma med långa utläggningar varför större tv= bättre tv osv 😀
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 10:05Skönt att höra att man inte är ensam som tjej att vara prylnisse... Så lite konkurrens har du allt Elin 😉 Till ditt försvar får du väl säga att jag är ju en gammal kärring jämfört med dig 😉
Skönt att höra att man inte är ensam som tjej att vara prylnisse... Så lite konkurrens har du allt Elin 😉 Till ditt försvar får du väl säga att jag är ju en gammal kärring jämfört med dig 😉
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 15:34nu skall här svidas om till kvällens outfit, her she comes super E (ää ska på maskerad för er som inte vet 🙂 )
nu skall här svidas om till kvällens outfit, her she comes super E (ää ska på maskerad för er som inte vet 🙂 )
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 15:36Ooh, då vill vi se bilder på outfiten! 😀
Ooh, då vill vi se bilder på outfiten! 😀
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 15:36Emelie: Ja, hur har det gått med kläderna? Och du tog dig hem lugnt och säkert?
Haft tid att njuta ute i solen?Ha så sjukt kul ikväll!
(L)
Emelie: Ja, hur har det gått med kläderna? Och du tog dig hem lugnt och säkert?
Haft tid att njuta ute i solen?
Ha så sjukt kul ikväll!
(L)