Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:02utgång ikväll kenny?
utgång ikväll kenny?
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:05Jaaa.... Men vem har en fest som börjar klockan sex? Det är alldeles för tidigt... Måste klä ut mig också. Tror du jag kan passera för Lara Croft efter en påstådd förminskande bröstoperation? 😉
Jaaa.... Men vem har en fest som börjar klockan sex? Det är alldeles för tidigt... Måste klä ut mig också. Tror du jag kan passera för Lara Croft efter en påstådd förminskande bröstoperation? 😉
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:06KS! Klart du gör!!!! Ha så kul!
KS! Klart du gör!!!! Ha så kul!
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:07Du har hårsvallet på plats i alla fall Jenny har vi ju sett. 😀
Du har hårsvallet på plats i alla fall Jenny har vi ju sett. 😀
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:07Ju tidigare man börjar desto bättre tycker jag. Men är det maskerad du skall gå på?
Lara croft utan boobisar? Nja jag vet inte riktigt. 😉 men what the heck, go for it
Ju tidigare man börjar desto bättre tycker jag. Men är det maskerad du skall gå på?
Lara croft utan boobisar? Nja jag vet inte riktigt. 😉 men what the heck, go for it
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:07Tack Sessan! Det hade varit lite jobbigt att spontanbyta rollfigur nu... 😉
Tack Sessan! Det hade varit lite jobbigt att spontanbyta rollfigur nu... 😉
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:08Är det någon slags allmän maskeradkväll ikväll? 😉
Är det någon slags allmän maskeradkväll ikväll? 😉
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:08Lucas: ja, det är lite hennes kännetecken, det fattar väl jag... (#) 😉
Lucas: ja, det är lite hennes kännetecken, det fattar väl jag... (#) 😉
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:09Alternativt stoppar jag en massa bra-o-ha i BH:n för att fylla ut?... Hmmmm... Nä, nu måste jag faktiskt rusa! Todeloo!!!
Ha en jättebra kväll allihopa! (L)
Alternativt stoppar jag en massa bra-o-ha i BH:n för att fylla ut?... Hmmmm... Nä, nu måste jag faktiskt rusa! Todeloo!!!
Ha en jättebra kväll allihopa! (L)
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 17:09kör bandage över bysten istället, så kanske folk kan gå med på det 😀
kör bandage över bysten istället, så kanske folk kan gå med på det 😀