Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 11:38Mats: Jag tror du har fuskat!
*Viskar och tittar förläget* Det har jag gjort...
Mats: Jag tror du har fuskat!
*Viskar och tittar förläget* Det har jag gjort...
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 12:07alla knivar i lådan är inte lika vassa:-)
alla knivar i lådan är inte lika vassa:-)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 12:24Ja, FY på dig Fredrik för att du har ett liv. 😉
Ja, FY på dig Fredrik för att du har ett liv. 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 20:46Håkan: Ungarna blev lyriska när de fick se Alfons på sida 68 🙂
Håkan: Ungarna blev lyriska när de fick se Alfons på sida 68 🙂
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 20:47Björn: Du har väl inte högläsning av vad som står i trådarna också? 😉
Björn: Du har väl inte högläsning av vad som står i trådarna också? 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 20:49Nej men den yngsta frågar namnet på alla avatarer.
Så han vet vad ni heter snart 🙂
Nej men den yngsta frågar namnet på alla avatarer.
Så han vet vad ni heter snart 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 4 April 2010, 20:50Björn: (t+)
Björn: (t+)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 20:51Coolt, här har vi Kenny Starfighter, Kock-Anders, Super-E, Snusk-Elin. Kanske kan bli en riktigt bra story av detta...
Coolt, här har vi Kenny Starfighter, Kock-Anders, Super-E, Snusk-Elin. Kanske kan bli en riktigt bra story av detta...
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 20:52Elin: Glöm inte den fisförnäma Sessan 😉 Eh... Eller vad det nu är hon är 😉
Elin: Glöm inte den fisförnäma Sessan 😉 Eh... Eller vad det nu är hon är 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 20:58haha, Björn, ungarna har helt rätt, Alfons rockar fett. Vad kloka barn du har... 😉
haha, Björn, ungarna har helt rätt, Alfons rockar fett. Vad kloka barn du har... 😉