Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:03Ja, och Håkan-Bråkan såklart! Och MIG, men jag har inget roligt smeknamn?
Ja, och Håkan-Bråkan såklart! Och MIG, men jag har inget roligt smeknamn?
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:05Soffan, KaxMops, SoffiPropp ... nåpn som vill fylla på?
😉
Soffan, KaxMops, SoffiPropp ... nåpn som vill fylla på?
😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:08Håkan: (L)
Håkan: (L)
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:15127 olästa påen timme,suck.
127 olästa påen timme,suck.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:28Helena: testa att markera en massa trådar som ointressanta 😉
Helena: testa att markera en massa trådar som ointressanta 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:29Lagt barnen och gud vad ni skriver,
Lagt barnen och gud vad ni skriver,
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:29Tjoho! Äntligen ikapp! Vad diskuterar vi? *spamsugen* 😉
Tjoho! Äntligen ikapp! Vad diskuterar vi? *spamsugen* 😉
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:30Mats: Glassätning.
Mats: Glassätning.
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:31Robert, jag brukar använda den funktionen!
Robert, jag brukar använda den funktionen!
Quote from Funbeat user on 4 April 2010, 21:31Jo, Björn visar sina barn fb-trådarna och nu vet de snart vad vi heter. Några har blivit tilldelade smeknamn som sedan ska medverka i en historia! Vid närmare eftertanke kanske det inte är optimalt att berätta historien för ett barn?
Jo, Björn visar sina barn fb-trådarna och nu vet de snart vad vi heter. Några har blivit tilldelade smeknamn som sedan ska medverka i en historia! Vid närmare eftertanke kanske det inte är optimalt att berätta historien för ett barn?