Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:04Hmmm, kenny, du vet ju att jag normalt inte har nätbrynja...eller det vet du inte, du får lita på mig 🙂
Hmmm, kenny, du vet ju att jag normalt inte har nätbrynja...eller det vet du inte, du får lita på mig 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:04Gör om, gör rätt. 😉
Gör om, gör rätt. 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:05ok, ska se om jag hittar någon långärmad bylsig t-shirt...
ok, ska se om jag hittar någon långärmad bylsig t-shirt...
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:05Tur att du förtydligade där Richard... Blev en mycket kort stund lite småförvirrad över hur jag skulle kunna veta det... 😉
Tur att du förtydligade där Richard... Blev en mycket kort stund lite småförvirrad över hur jag skulle kunna veta det... 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:06Richard. Vi tycker inte om saker som skymmer utsikten. sa jag ju.
Richard. Vi tycker inte om saker som skymmer utsikten. sa jag ju.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:07Jamen, brukar jag ha det då i dina drömmar...fniss
Jamen, brukar jag ha det då i dina drömmar...fniss
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:09Elin, nu kom jag till:
http://open.spotify.com/track/6NxKPSgpWDbeeOPxlzn7pE
i min spellista...
Elin, nu kom jag till:
i min spellista...
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:10*väntar fortfarande*
men tja richard, finns en del andra läckerbitar här som bevisat detta faktum i någon annan tråd...så vi klarar oss nog räätt bra utan bild på dig egentligen... 😉
*väntar fortfarande*
men tja richard, finns en del andra läckerbitar här som bevisat detta faktum i någon annan tråd...så vi klarar oss nog räätt bra utan bild på dig egentligen... 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:11Haha, ja jag ligger ju rätt bra i lä på Anders ändå så jag går och skäms istället 😉
Haha, ja jag ligger ju rätt bra i lä på Anders ändå så jag går och skäms istället 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:13Anders? nä, han var inte med i den klubben....
Anders? nä, han var inte med i den klubben....