Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:13Hehe, mitt soundtrack. 😀
Hehe, mitt soundtrack. 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:14Kanske borde börja om från början på True Blood. Eller se klart på Dexter kanske...
Kanske borde börja om från början på True Blood. Eller se klart på Dexter kanske...
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:14Well well, young lady, nätbrynja is all u get tonight 😉
Well well, young lady, nätbrynja is all u get tonight 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:15pfff, tråkigt.
pfff, tråkigt.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:15ohh, sista säsongen på dexter var grymt bra
ohh, sista säsongen på dexter var grymt bra
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:16Åhå, jag har ju till och med Dexter på den här datorn, kanske får bli en ny vana innan sovdags.
Åhå, jag har ju till och med Dexter på den här datorn, kanske får bli en ny vana innan sovdags.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:16Anna, hmmm... så du gillade inte min bild i topplesstråden? *grinar en skvätt*
Anna, hmmm... så du gillade inte min bild i topplesstråden? *grinar en skvätt*
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:17Mmm, det är fler som tipsat om Sons of anarchy, får dra hem till vännen någon dag och...eh...låna...hans bredband lite. 😀
Mmm, det är fler som tipsat om Sons of anarchy, får dra hem till vännen någon dag och...eh...låna...hans bredband lite. 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:19Anders: måste ha missat den då, jag smygläste ju då och blev lite skrajsen. typ 😉
Anders: måste ha missat den då, jag smygläste ju då och blev lite skrajsen. typ 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:21Anna, det är helt ok 🙂 Du får in och spana nu då och sedan ge ett utlåtande om jag ska fortsätta tjura eller inte 😉
Anna, det är helt ok 🙂 Du får in och spana nu då och sedan ge ett utlåtande om jag ska fortsätta tjura eller inte 😉