Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:31Tyckte den var lite väl heltäckande för att vara en disktrasa. 😀
Tyckte den var lite väl heltäckande för att vara en disktrasa. 😀
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:32Elin: Då har jag bättre fantasi än du kanske? ;P
Elin: Då har jag bättre fantasi än du kanske? ;P
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:32Att ni har livlig fantasi har vi nog märkt, men det där låter nästan lite _för_ tokigt... 😀
editerat...
Att ni har livlig fantasi har vi nog märkt, men det där låter nästan lite _för_ tokigt... 😀
editerat...
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:32Kombinera Jennys och Elins inlägg och asgarvar ett tag 😉
Kombinera Jennys och Elins inlägg och asgarvar ett tag 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:33Damn, får väl försöka sova lite här och jobba på min fantasi under natten.
Damn, får väl försöka sova lite här och jobba på min fantasi under natten.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:33Magnus: Vad gör man inte för att piffa upp den tråkiga vardagen? 😉
Magnus: Vad gör man inte för att piffa upp den tråkiga vardagen? 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:34Anna, jag uppskattar ärlighet enormt mycket så tar tacksamt emot feedbacken och letar upp lämplig klätterkurs 🙂
Skämt åsido, ser nog mer krallig ut på kort än vad jag är i verkligheten. Känner mig som en sparris iallafall 🙂
Anna, jag uppskattar ärlighet enormt mycket så tar tacksamt emot feedbacken och letar upp lämplig klätterkurs 🙂
Skämt åsido, ser nog mer krallig ut på kort än vad jag är i verkligheten. Känner mig som en sparris iallafall 🙂
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:34Shit min bjudkyl börjar sina och gästerna är ännu kvar. Skicka hem gästerna eller dela med mig av min egen kyl. enkelt val. vänner är oslagbara.
Shit min bjudkyl börjar sina och gästerna är ännu kvar. Skicka hem gästerna eller dela med mig av min egen kyl. enkelt val. vänner är oslagbara.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:35Klart man ska vara generös mot sina vänner Per! Sprit går alltid att köpa ny, vännerna är det värre med om de tar slut.
Klart man ska vara generös mot sina vänner Per! Sprit går alltid att köpa ny, vännerna är det värre med om de tar slut.
Quote from Funbeat user on 5 April 2010, 00:37Anna, passa på, limited time offer...så länge jag borstar tänderna dvs...oj vad jag såg att det är dags att cykla mer...
*edit - Tänderna rena och fina
Anna, passa på, limited time offer...så länge jag borstar tänderna dvs...oj vad jag såg att det är dags att cykla mer...
*edit - Tänderna rena och fina